خط تولید فرش ۱۵۰۰ شانه با ترکم ۴۵۰۰ در میاندوآب راه‌اندازی شد
۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۵۰
شناسه : 293832
11
فرماندار میاندوآب گفت: خط تولید فرش ماشینی یک هزار و ۵۰۰ شانه با تراکم چهار هزار و ۵۰۰ و عرض چهار متر در میاندوآب راه اندازی شده است.
پ
پ

حسام شیرازه محبت در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه بازدید از خط تولید جدید واحد تولید فرش در شهرک صنعتی میاندوآب، گفت: این خط تولید به عنوان فاز توسعه فرش ماشینی در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع راه اندازی شده است.

فرماندار میاندوآب افزود: بر اساس اعلام مدیرعامل شرکت فرش افشار زرینه، با راه اندازی این خط تولید با سرمایه‌گذاری یک هزار میلیارد ریالی، برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی می شود.

وی با بیان اینکه فرش تولیدی در این فاز، یک هزار و ۵۰۰ شانه با تراکم چهار هزار و ۵۰۰ و عرض چهار متر یکی از بهترین و‌ کم‌نظیر ترین‌ها در جهان است، اظهار کرد: این مجموعه تولیدی روزانه ۴۸۰ متر‌مربع فرش تولید کرده و تولیدات آن علاوه بر استفاده در داخل کشور، به ۲۲ کشور جهان نیز صادر می کند.

شیرازه محبت تصریح کرد:تجهیزات بکار گرفته شده در این شرکت بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا بوده که پس از چهار سال پیگیری به علت تحریم‌های ظالمانه و رفع مشکل حمل و نقل دریایی و ارزی راه‌اندازی شد.

فرماندار میاندوآب در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال “تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها”  از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: سعی و تلاش ما در رفع موانع تولید بوده و راه اندازی این فاز تولیدی در ابتدای امسال نیز گامی در راستای توسعه و حمایت از تولید در شهرستان میاندوآب است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.