خرید ۱۵ هزار تن گندم از کشاورزان در میاندوآب
۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۴۵
شناسه : 295224
10
معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: تاکنون 15 هزار تن محصول گندمِ مازاد بر مصرف کشاورزان منطقه خریداری شده است و پیش بینی می شود تا پایان فصل برداشت این رقم به ۳۵ هزار تن برسد.
پ
پ

علی دیانتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: امسال ۲۵ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی شهرستان میاندوآب به محصول گندم اختصاص یافته و پیش بینی می شود بالغ بر ۵۵ هزار تن محصول از مزارع گندم این شهرستان برداشت شود.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با اشاره به اینکه  خرید تضمینی گندم در این شهرستان از ۳۱ خرداد ماه در پنج مرکز خرید  شروع شده است، افزود: تاکنون ۱۵ هزار تن محصول گندمِ مازاد بر مصرف کشاورزان منطقه خریداری شده است و پیش بینی می شود تا پایان فصل برداشت این رقم به ۳۵ هزار تن برسد.

وی گفت: این مقدار گندم خریداری شده شامل ۱۰ هزار و ۵۱۱  تن خرید تضمینی و چهار هزار و ۹۲  تن خرید توافقی است.

دیانتی تصریح کرد: قیمت خرید تضمینی گندم با چهار درصد اُفت مفید و دو درصد اُفت غیرمفید و حداکثر با دو درصد سن زدگی، مبلغ ۵۰ هزار ریال تعیین شده است.

وی افزود: مطالبات گندم کاران در حال پرداخت بوده و مابقی بهاء گندم خریداری شده نیز در کوتاهترین زمان ممکن پرداخت می شود.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب  اظهار کرد: چهار نفر از همکاران جهاد کشاورزی میاندوآب نیز با حضور در مراکز خرید بصورت تمام وقت در دو شیفت صبح و عصر، “بعنوان عامل تشخیص و ذیحسابی گندم” بر روند خرید تضمینی این محصول نظارت می کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.