خدمت رسانی ۴۵ هزار جهادگر بسیجی در ایام نوروز
۰۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
شناسه : 299468
9
مدیر آموزش، توانمندسازی و کارآفرینی بسیج سازندگی خبر داد؛ مدیر آموزش، توانمندسازی و کارآفرینی بسیج سازندگی گفت: در ایام نوروز امسال ۴۵ هزار نفر در قالب دو هزار و ۱۰۰گروه جهادی از اقشار مختلف در مناطق محروم به مردم خدمات ارائه می دهند.
پ
پ

محمدرضا بازارخاک در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه بازدید از فعالیت گروه های جهادی در میاندوآب، اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور جوانان در عرصه های محرومیت زدایی و خودسازی جوانان برای عید نوروز برنامه هایی را تدارک دیده است.

مدیر آموزش، توانمندسازی و کارآفرینی بسیج سازندگی افزود: در این راستا ۹۲ قرارگاه کشوری در استان های مختلف برای ارائه خدمات متنوع شکل گرفته است.

وی گفت: در ایام نوروز امسال ۴۵ هزار نفر در قالب دو هزار و ۱۰۰گروه جهادی از اقشار مختلف مانند دانشجویی، طلبه ودانش آموزی و جامعه پزشکی سازماندهی شدند تا بتوانند خدمات رو در مناطق محروم ارائه دهند.

بازارخاک تصریح کرد: در آذربایجان غربی نیز سه قرارگاه پیش بینی شده که در قالب گروههای مختلف جهادی فعالیت کرده و به مردم مناطق محروم خدمات ارائه می دهند.

مدیر آموزش، توانمندسازی و کارآفرینی بسیج سازندگی افزود: جهادگران بسیجی در زمینه های فرهنگی و اجتماعی، عمرانی و محرومیت زدایی، خدمات رسانی در قالب نهضت های کمک های مومنانه و بهداشت و درمان، اقتصادی و اشتغال زایی با استفاده از تسهیلات پیش بینی شده، آموزش تحصیلی برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل در مناطق محروم خدمات ارائه دهند.

وی اظهار کرد: این گروههای جهادی تا پایان ۱۳ فروردین به مردم در مناطق محروم خدمات ارائه می دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.