خدمت به مردم و حل مشکلات در اولویت مسئولان باشد
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
شناسه : 303971
5
امام جمعه چهاربرج: امام جمعه چهاربرج گفت:باید هر آنچه از دست یک مسئول در راستای رفع مشکلات ارباب رجوع بر می‌ آید، انجام دهد تا باعث خرسندی و دلگرمی ارباب رجوع شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌ الاسلام والمسلمین اصغر جلالی در جلسه شورای اداری چهاربرج، با تاکید بر ضرورت اهتمام مسئولان در راستای حل مشکلات مردم، اظهار کرد: مسئولان باید به گونه‌ای کار و خدمت کنند که ارباب رجوع با ملاحظه عملکرد خوب، نسبت به نظام و انقلاب خوشبین شوند.

وی با بیان اینکه مسئولان با خدمت‌ رسانی، باعث دلگرمی و خوشبینی مردم شوند، گفت: باید بر مبنای خدمت به مردم حرکت کرده و خدای ناکرده اگر عملکرد یک مسئول باعث بدبینی ارباب رجوع شود، کار بسیار خدا ناپسندانه‌ای کرده است.

جلالی با تاکید بر این‌ که اولویت کار مسئولان، خدمت‌ گزاری به مردم است، افزود: باید هر آنچه از دست یک مسئول در راستای رفع مشکلات ارباب رجوع بر می‌ آید، انجام دهد تا باعث خرسندی و دلگرمی ارباب رجوع شود.

امام جمعه چهاربرج تصریح کرد: مسئولان توجه داشته باشند که ما در زیر سایه پرچم جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و وظیفه داریم به مردم خدمت کرده و عملکرد خود را که در سایه نظام جمهوری اسلامی بوده، نیز در جامعه نشان دهیم تا دشمن در پروژه مایوس سازی خود ناکام بماند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.