خدمت به مردم مدال افتخار بسیج است
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
شناسه : 313538
2
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: بسیج در هر صحنه‌ای که وارد شده، خط‌شکن بوده و کارهای نشدنی را شدنی کرد و خدمت به مردم مدال افتخار آن است.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه دفاعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، سرهنگ پاسدار محمد پیری در همایش اقتدار بسیجیان میاندوآب در سخنانی، اظهار کرد: بسیج، معجزه جاویدی است که به فرمان امام خمینی (ره) در شرایط ویژه‌ای که کشور داشت، شکل گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: بسیج در ابتدای انقلاب برای دفاع از انقلاب و مقابله با هرگونه ناامنی شکل گرفت و افتخارآفرینی از خود نشان داد.

وی با اشاره به اینکه بسیج از ابتدای انقلاب در مقابل استکبار ایستاده است، گفت: بسیج بعد از جنگ، در عرصه سازندگی نیز خوش درخشیده و در میدان محرومیت‌زدایی نیز از کمک به سازمان‌ها غفلت نکرد و آثار جنگ را از بین برد.

پیری با بیان اینکه خدمت به مردم مدال افتخار بسیج است، تصریح کرد: بسیج در هر صحنه‌ای که وارد شده، خط‌شکن بوده و کارهای نشدنی را شدنی کرد.

وی با بیان اینکه امروز روحیه و تفکر بسیجی الهام‌بخش جبهه مقاومت شده است، گفت: امروز جبهه مقاومت با الهام از تفکر بسیجی به‌پیش می‌رود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اشاره به اینکه دشمن امروز با جنگ ترکیبی وارد میدان شده و می‌خواهد به اهداف خود دست یابد، اظهار کرد: دشمن می‌خواهد با جنگ ترکیبی، ارزش‌ها، فرهنگ و تمدن ما را از بین ببرد و سبک زندگی غربی را جایگزین سبک زندگی اسلامی ما کند.

وی افزود: در مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان باید هوشیار و بصیر بود و بامعرفت و بصیرت توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

پیری با بیان اینکه بسیج در دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی در خط مقدم و صف اول ایستاده است، گفت: با قاطعیت اعلام می‌کنیم که در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی همیشه در صحنه حاضر بوده و هیچگاه عرصه را خالی نمی‌کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در ادامه با اشاره به اینکه میاندوآب شهری است که به نام شهید باکری شناخته شده و این مدال افتخار و عزت برای مردم این سرزمین محسوب می‌شود، افزود: نه‌تنها خطه آذربایجان بلکه تمام ایران به شهیدان باکری افتخار می‌کنند و این افتخاری برای بسیجیان میاندوآبی است که از شهید باکری الگو بگیرند.

وی تصریح کرد: امیدواریم در قبال آنچه که شهید باکری‌ها رفتند و جاودانه شدند و برای ما یادگاری زیبا به نام نظام جمهوری اسلامی را به ارمغان گذاشتند، ما نیز بتوانیم مثل آنها فکر و عمل کنیم و روزی آنچه که روزی آنها از دنیا شد و بهترین نوع مرگ یعنی شهادت نصیب آنها شد، نصیب ما نیز بشود.

وی تصریح کرد: شهدا برای سربلندی ایران اسلامی از همه چیز خود گذشتند و بسیجیان نیز باید همان راه شهدا را ادامه داده و این راه پرافتخار را ادامه دهند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.