خانه‌باغ در میاندوآب طعمه حریق شد
۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
شناسه : 309613
4
مديرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: خانه باغ در بلوار شهید باهنر شهر میاندوآب دچار آتش سوزی شد.
پ
پ

سامان محمدی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: صبح امروز با دریافت خبری مبنی بر آتش سوزی در بلوار شهید باهنر، ماموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب بلافاصله به محل اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه در این حادثه یک خانه باغ طعمه حریق شده بود، افزود: آتش سوزی این خانه باغ با اقدام و تلاش نیروهای این سازمان خاموش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه مصدوم نداشت، افزود: آتش نشانان پس از انجام عملیات اطفا موفق شدند این حریق را مهار کرده و از گسترش آتش و خسارات بیشتر جلوگیری کنند.

محمدی هم چنین علت این آتش سوزی را عمدی اعلام کرد و گفت: به شهروندان عزیز توصیه می کنیم در این روزهای گرم فصل تابستان در مراتع و فضای باز از روشن کردن آتش به جد خودداری کنند.

در روزهای اخیر حوادث متعددی در مناطق مختلف میاندوآب اعم از تصادف، آتش سوزی، غرق شدگی و غیره به دلایل مختلف به وقوع پیوسته که آتش نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با حضور به موقع و سریع خویش توانسته اند به وظیفه خود عمل کرده و به مردم خدمت ارائه دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.