خاطیان چهارشنبه سوری، تا پایان نوروز میهمان پلیس/  پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال برخورد قاطع می کند
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۹:۳۲
شناسه : 272786
5

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: افرادی که در شب چهارشنبه آخر سال اقدام به سلب آسایش عمومی و بر هم زدن نظم و امنیت عمومی کنند، تا پایان تعطیلات نوروزی و ۱۴ فروردین ۹۷ در بازداشت خواهند بود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، در روزهای پایانی سال همه در تکاپو برای عید نوروز و آغاز سال نو هستند، از خانه تکانی گرفته تا خرید نوروزی را این روزها بهتر می توان در هر نقطه از شهر مشاهده کرد.

اما متاسفانه در این میان برخی از رفتارهای ناهنجار در چهارشنبه آخر سال برخی از نوجوانان و جوانان به خاطر رفتارهای غیر مسئولانه و غیر عاقلانه، سال نو را برای خود و اطرافیان تلخ می کنند و متاسفانه هر سال در چهارشنبه آخر سال شاهد مجروح شدن تعدادی از شهروندان و گاهی از دست دادن جان آنان هستیم.

سال گذشته نیز تعدادی در این زمینه در شهرستان میاندوآب دچار مصدومیت و حادثه شده و عید را به کام خود و خانواده هایشان تلخ کردند.

خاطیان چهارشنبه سوری، تا پایان نوروز میهمان پلیس

در همین راستا فرمانده انتظامی میاندوآب در گفت و گویی با اشاره به تمهیدات این فرماندهی برای چهارشنبه آخر سال، گفت: نیروی انتظامی مانند همه سال های گذشته، هوشیارانه در کنار مردم بوده و برای برقراری نظم و امنیت تلاش می کند.

سرهنگ حسن شیخ نژاد با بیان اینکه پلیس به هیچ وجه مخالف شادی مردم نیست، اظهار کرد: پلیس در راستای صیانت از حقوق مردم، با هرگونه اوباشگری، رفتارهای هنجارشکنانه، راهبندان، سد معبر، اخلال در نظم و امنیت عمومی و هرگونه اعمال خارج از عرف و قانون برخورد می نماید.

وی افزود: در همین زمینه، خودروهایی که با حرکات مخاطره آمیز، آسایش و آرامش شهروندان را سلب کنند، تا پایان تعطیلات نوروز توقیف و در پارکینگ نگهداری خواهند شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب تصریح کرد: آن عده از افرادی هم که در شب چهارشنبه آخر سال اقدام به سلب آسایش عمومی و بر هم زدن نظم و امنیت عمومی کنند، تا پایان تعطیلات نوروزی و ۱۴ فروردین ۹۷ در بازداشت خواهند بود .

شیخ نژاد افزود: ما مخالف شادی و جشن مردم نیستیم بلکه پلیس خود را شادی شریک مردم می داند ولی خطوط قرمزی داریم که باید رعایت شود و با هرگونه اقدامی که سبب ایجاد ناامنی و آزرده خاطر شدن مردم شود، برخورد قاطع می کند.

وی با توصیه به خانواده ها برای مراقبت از فرزندان خود، اظهار کرد: خانواده ها باید توجه داشته باشند که به هیچ وجه از مواد محترقه توسط فرزندانشان استفاده نشود و امیدواریم تا شاهد وقوع چنین حوادثی برای شهروندان نباشیم.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: از شهروندان درخواست داریم تا در صورت اطلاع از خرید و فروش و توزیع مواد آتش زا مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.