به گزارش زرین خبر، در این مراسم که امروز در دانشکده پرستاری شهرستان میاندوآب و با حضور فرماندار میاندوآب، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی برگزار شد، با اهدای لوح یادبود از تعدادی از بازنشستگان شبکه بهداشت و درمان و خادمین سلامت در میاندوآب تجلیل به عمل آمد.
سخنرانی سهراب حیدری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، ناصر امیری فرماندار میاندوآب و افشانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و برگزاری مراسم تجلیل از جمله بخش های مختلف این مراسم بود.

انتهای پیام/


