حمله به عین الاسد یک سیلی از انتقام سخت بود/ آمریکا باید از منطقه اخراج شوند
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۸:۱۵
شناسه : 292557
7
امام جمعه میاندوآب:

امام جمعه میاندوآب گفت: حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی، طبق فرمایش مقام معظم رهبری یک سیلی بود که به گوش آمریکا نواخته شد.

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی، طبق فرمایش مقام معظم رهبری یک سیلی بود که به گوش آمریکا نواخته شد.

امام جمعه میاندوآب افزود: انتقام سخت از قاتلان حاج قاسم سلیمانی قطعی است و حتما در فرصت، زمان و مکان و شرایط مناسب انجام می شود.

وی با بیان اینکه قاتلان حاج قاسم سلیمانی نباید احساس امنیت داشته باشند، گفت: به حول قوه الهی، همچنانکه حاج قاسم سلیمانی در زمان حیات خویش فردی تاثیرگذار بودند، شهادت حاج قاسم نیز تاثیرگذار است.

حسن زاده تصریح کرد: قطعا گروههای مقاومت اجازه نخواهند داد که آمریکا در خاورمیانه جولان دهد و پایگاههای آمریکایی دائم در معرض خطر هستند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه انتقام سخت سرجای خود باقی است، اظهار کرد: علاوه بر آن مجاهدان عراقی، سوری، یمنی، لبنانی، فلسطینی و… نیز همه حاج قاسم را از خود می دانند و قطعا از قصاص قاتلان حاج قاسم نخواهند گذشت.

وی با اشاره به اینکه این موضوع هشداری به آمریکا است از آن سر دنیا آمده و  در این منطقه جولان می دهد، افزود: امروز تمام کشورها به دنبال استقلال بوده و هیچ کشوری حاضر نیست آمریکا در آنجا پایگاه داشته باشد.

حسن زاده با تاکید بر اخراج آمریکا از منطقه، تصریح کرد:آمریکاییها باید دمشان را روی کولشان گذاشته و از منطقه اخراج شوند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.