حمایت از شرکت‌های دانش بنیان باید مورد توجه جدی قرار گیرد
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
شناسه : 304669
6
رییس دانشگاه پیام‌نور ‌آذربایجان‌غربی: رییس دانشگاه پیام‌نور ‌آذربایجان‌غربی گفت: باید از شرکت های دانش‌بنیان در جهت تولید و اشتغالزایی حمایت های لازم انجام گیرد.
پ
پ

به گزارش گروه علمی زرین خبر، سیدجواد طالب‌زاده در نشست هم اندیشی شرکت های مستقر در مرکز رشد که با حضور روسای دانشگاه پیام نور آذربایجان‌غربی و پارک علم و فناوری استان در راستای راهکارهای رفع مشکلات شرکت‌های مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور میاندوآب و جذب فناورهای جدید برگزار شد، اظهار کرد: باید از شرکت های دانش‌بنیان در جهت تولید و اشتغالزایی حمایت های لازم انجام گیرد.

رییس دانشگاه پیام‌نور ‌آذربایجان‌غربی با تاکید بر حمایت جدی از شرکت های دانش بنیان که این دانشکاه را انتخاب کرده اند، گفت: پارک علم و فناوری در فعال سازی مراکز رشد باید به تعهدات خود عمل کنند.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه طی سخنانی گفت: در شهری مثل میاندوآب باید مرکز رشد آن فعال و تمام دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری برای پویایی آن پایکار باشند تا بتوانند پیشرفت کنند.

جواد نوری‌نیا افزود: باید از نخبگان و شرکت‌های فناور این شهرستان حمایت شود تا فعالیت در دیگر شهرها را به میاندوآب ترجیح ندهند.

وی با بیان اینکه باید از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت کرد، گفت: هم‌اکنون مراکز رشد در میاندوآب و ماکو فعال است و باید تسهیلات، فضا و تجاری سازی نمونه‌ها در اختیار شرکت ها قرار گیرد.

مرکز رشد واحدهای فناور میاندوآب زیر نظر پارک علم و فناوری آذربایجان غربی بوده و آماده حمایت از ایده های جوانان و مخترعین و مبتکران شهرستانهای میاندوآب و اطراف است.

انتهای پیام/

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.