حمایت از بافندگان فرش دستباف در اولویت اداره صمت است
۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۲۲
شناسه : 302399
7
رئیس اداره فرش صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی: رئیس اداره فرش صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: حمایت از بافندگان واقعی و شناسایی قالیبافان ضعیف و دورافتاده در مناطق روستایی برای حمایت همه جانبه در اولویت کاری اداره فرش قرار گرفته است .
پ
پ

به گزارش زرین خبر، جواد وقاری امروز در جلسه کمیته فرش در میاندوآب با اشاره به ظرفیت و جایگاه برتر فرش دستباف در این شهرستان، اظهار کرد: میاندوآب یکی از قطب های تولید فرش در سطح استان بوده و با توجه به هنر و استعداد کم نظیر بافندگان آن نیازمند حمایت بیشتر در زمینه تأمین مواد اولیه با کیفیت و پرداخت وام های کم بهره و بیمه قالیبافی است .

رئیس اداره فرش صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: حمایت از بافندگان واقعی و شناسایی قالیبافان ضعیف و دورافتاده در مناطق روستایی برای حمایت همه جانبه در اولویت کاری اداره فرش قرار گرفته است .

وی با اشاره به گلایه تولیدکنندگان و بافندگان فرش دستباف اشاره و تصریح کرد: در نشستی که با مسئولین مربوطه برگزار شد ، مشکلات بافندگان فرش دستباف مطرح و تا حدودی این مشکلات برطرف شده است.

وقاری افزود: در زمینه در اختیار گذاشتن تسهیلات ارزان قیمت با نرخ سود پایین ، با مدیران عامل بانک‌ها نیز صحبت‌هایی انجام و قول‌های مساعدی داده شده است و همچنین هماهنگی هایی با کمیته امداد حضرت امام(ره) و صندوق کارآفرینی امید در راستای پرداخت تسهیلات پشتیبان با رویکرد اشتغالزایی به این قشر زحمتکش صورت گرفته است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.