حماسه ۹ دی نماد بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران است
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
شناسه : 270130
6

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان میاندوآب گفت: روز نهم دی ماه روزی است که مردم ایران اسلامی نشان دادند که دشمنان خود و انقلاب را به خوبی می شناسند.

پ
پ

حجت الاسلام عادل نجفیان در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: حماسه ۹ دی ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و نماد عزت، استقلال و بصیرت مردم ایران اسلامی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستادند.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان میاندوآب افزود: مردم در حماسه ۹ دی اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

وی با بیان اینکه روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله شده و برای همیشه ماندگار شد، گفت: مردم بصیر ایران اسلامی، در این روز ماندگار و تاریخی، حماسه ای دیگر آفریدند و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخته و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را شاد ساختند.

نجفیان تصریح کرد: روز نهم دی ماه روزی است که مردم ایران اسلامی نشان دادند که دشمنان خود و انقلاب را به خوبی می شناسند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب اظهار کرد: نهم دی ماه در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: مردم بصیر ایران اسلامی در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کرده و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.