حماسه 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است که آتش فتنه را خاموش کرد/ مردم در روز 9 دی اجازه تخطی از ارزش‌ها را ندادند
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۹:۰۱
شناسه : 269955
9

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در حماسه 9 دی به دنیا اعلام کردند که پشت سر کشور، نظام، انقلاب و ولایت فقیه بوده و اجازه عدول از خطوط قرمز و عاشورا را به هیچ کس نمی دهند.

پ
پ

نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: حماسه 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که در تاریخ ماندگار شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سال 88 بعد از خطبه تاریخی مقام معظم رهبری در نماز جمعه، اکثر کسانی که با تبلیغات دروغین، فریب خورده بودند برگشتند، گفت: تنها عده قلیلی ماندند که با دشمنان و عوامل بیگانه و ضد انقلاب هماهنگ بودند و این افراد نیز شروع به توطئه کردند.

وی با اشاره به وقایع عاشورای سال 88 و جنایات فتنه گران در حمله به مساجد و پایگاه های بسیج و مردم، افزود: وقتی مردم این موارد را دیدند در 9 دی ماه خودجوش به صحنه آمده و مشت محکمی بر دهان فتنه گران زدند.

قاضی پور تصریح کرد: مردم در حماسه 9 دی به دنیا اعلام کردند که پشت سر کشور، نظام، انقلاب و ولایت فقیه بوده و اجازه عدول از خطوط قرمز و عاشورا را به هیچ کس نمی دهند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان و فتنه گران می خواستند تا در کشور هرج و مرج ایجاد کنند، اظهار کرد: حماسه 9 دی 88 فتنه را خاموش کرد.

وی با اشاره به اینکه فتنه 88 تمام شد ولی فتنه تمام نشده است، گفت: باید در مقابل فتنه ها، هوشیار و بصیر باشیم، چرا که آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و استکبار جهانی به هر بهانه ای به دنبال توطئه و فتنه انگیزی هستند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.