حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت/ 9 دی نماد پشتیبانی مردم ار نظام و انقلاب است
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
شناسه : 269824
9

 امام جمعه میاندوآب گفت: حماسه 9 دی روز میثاق امت با ولایت و روز بصیرت که مردم برای پشتیبانی از نظام، انقلاب و ولایت به صحنه آمدند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در دیدار فرمانده و کارکنان انتظامی میاندوآب به مناسبت حماسه 9 دی، با تقدیر و تشکر از عملکرد انتظامی شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: عملکرد و تلاش های فرماندهی و مجموعه انتظامی شهرستان میاندوآب در برقراری و ارتقا سطح امنیت در شهرستان، جای تقدیر و تشکر را دارد.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با اشاره به حماسه 9 دی 88، افزود: 9 دی روز میثاق امت با ولایت و روز بصیرت است.

وی با بیان اینکه مردم در این روز مانند روزهای اول انقلاب در خیابان ها حاضر شدند، گفت: علی رغم اینکه بعد از ظهر بود، ولی حضور جمعیت و مردم مانند اوایل انقلاب بود که در تاریخ انقلاب ماندگار شد.

حسن زاده با اشاره به اینکه مردم وقتی احساس کردند که انقلاب در خطر است، به صحنه آمدند، تصریح کرد: باید سالگرد این روز را باشکوه گرامی داشته و همه اعم از دولت و ملت در 9 دی باردیگر پشتیبانی خود را از انقلاب و ولایت به دنیا نشان می دهیم.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه همه باید از حزب و جناح و گروه های مختلف در 9 دی حضور داشته باشند، اظهار کرد: همه باید پشتیبان ولایت فقیه، نظام و انقلاب باشیم.

همه باید برای ارتقا امنیت تلاش کنند

فرمانده انتظامی میاندوآب هم در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام گرفته مجموعه انتظامی شهرستان، گفت: به منظور ارتقا سطح امنیت اجتماعی و برقراری نظم و امنیت و با پیگیری ها و تدابیر سردار فرماندهی محترم انتظامی استان، در خصوص زمین و ساختمان کلانتری 13، در دستور کار است و در این زمینه نیز هماهنگی های لازم با ادارات و شهرداری انجام گرفته است.

سرهنگ حسن شیخ نژاد با بیان اینکه اجرای تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری اولویت اصلی ناجا است، افزود: امنیت یکی از نیازهای ضروری جامعه و زیر بنا و اساس هر چیزی است است و خوشی و آرامش در سایه امنیت است.

وی تصریح کرد: امنیت در دین مقدس اسلام از اهمیت والایی برخوردار بوده و همه مردم باید با پلیس در امر برقراری امنیت پایدار اجتماعی همکاری کرده و توصیه های پلیس را مورد توجه قرار دهند.

فرمانده انتظامی میاندوآب هم چنین با اشاره حماسه 9 دی، گفت: حماسه 9 دی سالروز بصیرت مردم و میثاق امت با ولایت است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.