حماسه 9 دی تقابل بین حق و باطل و تجلی بصیرت مردمی بود/ حماسه ۹ دی درس عبرتی برای فتنه‌های آینده است/ رزمایش پیامبر اعظم (ص) نمایش اقتدار و پاسخی قاطع به دشمنان بود/ از سرمایه گذاران حمایت شود
۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
شناسه : 278627
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به پیام های رزمایش های مختلف که در کشور انجام می شود، اظهار کرد: رزمایش پیامبر اعظم(ص) که توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اخیرا انجام گرفت، رزمایشی بود که برای نخستین بار از حیث تاکتیکی و سطح عملیاتی کاملا تهاجمی طراحی و برگزار و یگان های مختلف قابلیت های خود را در نفوذ به اعماق جبهه دشمنان تمرین کردند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه تمام سلاح های بکار رفته در این رزمایش غرور آفرین، تولید داخل بود، افزود: ایران اسلامی به عنوان کشور مقتدر در منطقه بوده و امروز نه تنها نیازهای تجهیزات نظامی خود را تامین می کنیم، بلکه به بیش از ۳۰ کشور دنیا نیز تجهیزات نظامی صادر کرده و از اقتدار نظامی و دفاعی در سطح بازدارندگی برخوردار هستیم.

خطیب نماز جمعه میاندوآب اظهار کرد: این رزمایش برای آمریکایی حاوی پیام های خاص و روشنی بود تا در محاسبات خود از توان نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دچار خطا نشوند و این را بدانند که مردم و نیروهای مسلح ایران اسلامی، گوش به فرمان ولی فقیه بوده و پاسخ فراموش ناشدنی به دشمنان می دهند.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش برای کشورهای عربی نیز پیام داشت، گفت: پیام رزمایش به کشورهای عربی این بود که هر کشوری زمینه های مداخلات قدرت های استکباری را در منطقه فراهم کند، بیشترین هزینه را پرداخت می کند.

حسن زاده تصریح کرد: پیام رزمایش به کشورهای شرقی نیز این بود که ما جنگ طلب نبوده و پیام ما برای کشورهای همسایه همیشه صلح و دوستی است ولی “هیهات من الذله” شعار مبنایی ماست و از کشور، ولایت، نظان و انقلاب در مقابل دشمنان دفاع می کنیم.

امام جمعه میاندوآب به سالروز حماسه 9دی اشاره و با تاکید بر عبرت آموزی از گذشته، اظهار کرد: حماسه  9 دی تقابل بین دو گروه یا دو فرد نبود، بلکه تقابل بین حق و باطل و تجلی بصیرت مردمی بود.

وی با اشاره به اهمیت شناخت ماهیت دشمن داخلی و خارجی، افزود: تمام دشمنان، استکبار جهانی، سطلنت طلبان و دایه های مهربانتر از مادر در فتنه 88 با تمام توان و دلارهای کثیف آمریکایی  به صحنه آمده بودند و می خواستند نظام و انقلاب را از بین ببرند.

حسن زاده بر لزوم جلوگیری از بروز فتنه های مشابه فتنه88 در آینده تاکید و تصریح کرد: باید با بصیرت و هوشیاری و حفظ آمادگی و انسجام ملی در مقابله با تهدیدات و چالش های پیش رو مانع از فتنه انگیزی در آینده شد.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه دشمنان در فتنه 88 راس نظام، ولایت فقیه و انقلاب را نشانه گرفته بودند، گفت: در فتنه ۸۸ برای براندازی نظام اسلامی برنامه ریزی شده بود و تقلیل دادن آن به دعوای بین دو گروه یا دو فرد، کوته فکری و ساده لوحی است.

وی با بیان اینکه اصلی ترین و مهم ترین هدف دشمن از توطئه های خود، نابودی و اضمحلال نظام و انقلاب بوده است، تصریح کرد: نقشه دشمن ایجاد گرانی، تحریم و ایجاد مشکلات نبود، بلکه اینها ابزار و وسیله ای برای دست یابی دشمن به هدفش یعنی نابودی انقلاب اسلامی است.

حسن زاده با اشاره به اینکه حماسه مردمی ۹ دی خط بطلانی بر فتنه دشمنان بود، اظهار کرد: دشمن دائم به دنبال فتنه است و حماسه 9 دی یک عبرت بود که باید از آن درس گرفت و هوشیار بوده و مانع از فتنه انگیزی های دشمنان شد.

وی با تاکید بر حضور پرشور مردم و مسئولان در همایش گرامیداشت حماسه ۹ دی، تصریح کرد: همه زیر پرچم ولایت فقیه بار دیگر دشمنان را مایوس کرده و در حماسه 9 دی و سایر مناسبت ها مانند 22 بهمن حضور پرشور داشته و دشمنان را مایوس خواهیم کرد.

امام جمعه میاندوآب هم چنین با بیان اینکه آیت الله هاشمی شاهرودی، عالم و فقیه مجاهد بود، از حضور پرشور مردم در مراسم ترحیم حضرت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه بر لزوم سرمایه گذاری در شهرستان برای رشد و توسعه و حمایت از سرمایه گذاران تاکید کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.