حماسه 9 دی تجلی بصیرت مردمی و متعلق به اصل نظام است/ آمریکا رو به افول است/ اظهارات یک نماینده محافظه کار مجلس جای تاسف دارد
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
شناسه : 278660
7

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا گفت: حماسه 9 دی متعلق به یک جناح خاص نیست بلکه متعلق به اصل نظام است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرائی امرور در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در میاندوآب با تقدیر از حضور پرشور مردم و مسئولان در مراسم گرامیداشت روز بصیرت و حماسه 9 دی، اظهار کرد: حماسه 9 دی تجلی بصیرت مردمی بود که مردم با حضور حماسی و بی نظیر خود فتنه گران را به زباله دان تاریخ فرستادند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا با بیان اینکه در فتنه 88 عوامل بیگانه و استکبارجهانی خط دهی می کردند، افزود: عده ای خواص در فتنه 88 دچار گمراهی شدند.
وی گفت: متاسفانه عده ای در فتنه 88 علیه ولایت که اصلی ترین رکن نظام و انقلاب است، شعار دادند.
سرائی به سخنرانی یک نماینده مجلس در دانشگاه علامه طباطبایی اشاره و تصریح کرد: متاسفانه اخیرا نماینده ای با کمال تاسف محافظه کار در دانشگاه علامه طباطبایی سخنرانی کرده و می گوید در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا فریب خوردیم و تحریم ها از فردای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا شروع شد و جمهوری اسلامی جایگاه مطلوبی ندارد که این سخنان مایه تاسف است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا افزود: توصیه می کنم که تاریخ بخوانند و به دشمنی های آمریکا پی ببرند چرا که دشمنی آمریکا از اول انقلاب گرفته تا هشت سال جنگ تحمیلی و ایجاد داعش ادامه داشته و دارد.
وی با بیان اینکه جبهه مقاومت پشت آمریکا را شکست و امروز آمریکا رو به افول است، افزود:آمریکا قدرت خود را از دست داده و با مدیریت گروههای تروریستی به دنبال بازیابی قدرت رو به افول خود است و اظهار نظر اخیر رییس جمهور آمریکا در مورد سفر مخفیانه اش به عراق نشان دهنده افول قدرت آمریکاست.

سرایی با اشاره به اینکه با توهم تقلب در انتخابات، هشت ماه در کشور فتنه انگیزی کرده و علیه انقلاب و نظام و اسلام و ولایت شعار دادند، تصریح کرد: به خاطر قدرت طلبی و هواهای نفسانی حاضر نشدند به تذکرات دلسوزانه رهبر معظم انقلاب گوش دهند و حتی به نمادهای اسلام و عاشورا نیز توهین کردند.
وی با بیان اینکه روز عاشورا نماد شیعه و اسلام است، افزود: صبر مردم از فتنه انگیزی ها و توهین به اسلام و انقلاب و نظام و ولایت لبریز شد و در 9 دی به خیابان ها آمده و حماسه آفریدند و فتنه گران را به زباله دان تاریخ فرستادند.
سرایی گفت: فتنه گران در فتنه 88 که فتنه پیچیده ای بود، خسارات مادی و معنوی زیادی به مردم و نظام وارد کردند.
وی اظهار کرد:9 دی تمام نشده و 9 دی های دیگری در پیش است و باید مراقب فتنه انگیزی های دشمنان در سال 98 و سال های آینده باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا گفت:ملت در 40 سال گذشته با تبعیت از امام و رهبری در مقابل دشمنان ایستاده و حماسه ها آفریده اند و پوزه دشمنان را به خاک مالیده اند.
سرایی به رویش ها و ریزش های انقلاب اشاره و تصریح کرد: در فتنه 88 ریزش ها و رویش های انقلاب مانند شهدای موافع حرم شروع شد.
وی به پیروزی جبهه مقاومت اشاره واظهار کرد: در دنیا تنها یک نفر گفت که “بشار اسد باید بماند” و اکنون می بینیم که این امر تحقق یافته و سفارت های مختلف یکی پس از دیگری در سوریه بازگشایی می شود.
سرایی با بیان اینکه یکی از درس های حماسه 9 دی صیانت از اقتدار و آرمان های نظام اسلامی در مقابل دشمنان است، اظهار کرد: حماسه 9 دی متعلق به یک جناح خاص نیست بلکه متعلق به اصل نظام است و نباید کسی از حماسه 9 دی به عنوان و برای یک جناح استفاده کند.
وی هم چنین با اشاره به جنگ رسانه ای دشمنان، افزود: در جنگ رسانه ای باید مانع از جولان دشمن درفضای مجازی شد و توطئه دشمن را که عملیات روانی است، خنثی کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا تصریح کرد: رهبری و ولایت فصل الخطاب ما است و همه باید به آن توجه داشته و گوش به فرمان ولی فقیه  باشند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.