حماسه ۹ دی تبلور جمهوریت و اسلامیت نظام است/ نباید به گونه ای عمل کرد که بهانه دست دشمنان داد
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۹:۰۹
شناسه : 270090
11

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه ۹ دی، روز تولد مجدد نظام و تبلور جمهوریت و اسلامیت نظام است.

پ
پ

احمد علیرضا بیگی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر  با اشاره به حماسه ۹ دی، اظهار کرد: حماسه ۹ دی یک نماد بوده و تجلی جمهوری اسلامی ایران در ۹ دی است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوریت نظام در صندوق آرا خود را نشان می دهد و نتیجه ای که از صندوق بیرون می آید، تجلی اراده مردم و جمهوریت است، افزود: حماسه ۹ دی تبلور جمهوریت و اسلامیت نظام است.

وی با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی، روز تولد مجدد انقلاب اسلامی است، گفت: در ۹ دی جمهوریت نظام از اسلامیت نظام دفاع کرده و مردم با حضور حماسی اعلام کردند که پشتیبان رهبری هستند.

بیگی هم چنین در مورد بیانات اخیر مقام معظم رهبری و با تاکید بر اینکه بیانات ایشان، واضح و خطاب ایشان نیز مسئولان چه گذشته و چه فعلی بودند، تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، کسانی که مسئولیت داشته و یا دارند، باید پاسخگو باشند و نباید در نقش اپوزسیون عمل کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نباید عملکردها به گونه ای باشد که دستمایه دشمنان، ضد انقلاب و جریان های استکباری قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز در جغرافیای متلاطم خاورمیانه در جزیره ثبات، امنیت و آرامش هستی به برکت نعمت ولایت و رهبری است، افزود: همه باید بدانند که ضروری ترین و مهم ترین موضوع، اطاعت از رهبری و در مسیر رهبری بودن است و همه باید بدانند که نظر رهبری و ولایت فصل الخطاب است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.