حماسه 9 دی، نماد بصیرت ملت ایران است/ مردم در 9دی تیرخلاص را به فتنه گران شلیک کردند
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۹:۰۰
شناسه : 269949
6

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان میاندوآب گفت: مردم بصیر ایران اسلامی در روز نهم دی ماه 88 تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کرده و در این روز ماندگار و تاریخی، حماسه ای دیگر آفریدند.

پ
پ

حجت الاسلام عادل نجفیان در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی 88 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مردم ایران به حساب می آید .

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان میاندوآب افزود: حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در 9 دی 88 با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد، گفت: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله شده و برای همیشه ماندگار شد.

نجفیان تصریح کرد: مردم بصیر ایران اسلامی، در این روز ماندگار و تاریخی، حماسه ای دیگر آفریدند و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخته و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را شاد ساختند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب اظهار کرد: نهم دی ماه روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

وی افزود: روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

نجفیان با بیان اینکه مردم بصیر ایران اسلامی در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کرده و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند، گفت:  در روز نهم دی ماه سال88، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش  میلیونی مردم در سرتاسر کشور به جهانیان اعلام شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.