حماسه 9 دی، روزی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰:۰۲
شناسه : 314640
3
رئیس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌غربی: رئیس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌غربی گفت: مردم ایران اسلامی در ۹ دی ۸۸ به‌صورت خودجوش حماسه آفریده و این روز را به یک روز ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل کردند.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود اصغری عصر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در دانشگاه فرهنگیان میاندوآب، اظهار کرد: حماسه ۹ دی، یک روز ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌غربی با اشاره به فتنه ۸۸ و برنامه‌ریزی وسیع و گسترده دشمنان، افزود: دشمن فکر می‌کرد که با فتنه‌ای که راه انداخته کار نظام تمام است ولی مردم ایران اسلامی در ۹ دی ۸۸ به‌صورت خودجوش به میدان آمدند و به دنیا اعلام کردند که دست از ولایت بر نمی‌دارند و پشتیبان ولایت‌فقیه هستند.

وی با بیان اینکه پرچم‌دار حرکت مردمی ۹ دی، مردم آذربایجان بودند که یک روز زودتر از همه جای ایران به صحنه آمدند، تصریح کرد: ما افتخار می‌کنیم که سالگرد حماسه ۹ دی و تبلور غیرت مردم را گرامی می‌داریم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مردم نقش مهم در حکومت اسلامی دارند، اظهار کرد: مردم از پایه‌های اصلی حکومت الهی هستند که همیشه در صحنه بوده و در حکومت اسلامی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

اصغری با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی در ۹ دی ۸۸، اطیعوالله و اطیعوالرسول را معنا کردند، افزود: اگر مردم در صحنه باشند، دشمن کاری از پیش نمی‌برد و به اهداف خود دست نمی‌یابد.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، گفت: دشمن دررابطه‌با انتخابات برنامه‌ریزی وسیع و گسترده‌ای داشته و به دنبال حضور کم‌رنگ و عدم مشارکت مردم در انتخابات است؛ ولی غافل از آنکه مردم ایران اسلامی هوشیار و بصیر بوده و فریب توطئه‌های دشمنان را نمی‌خورند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌غربی در ادامه با تأکید بر برنامه‌ریزی مناسب برای بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها، اظهار کرد: هرکجا درب یک دانشگاه باز شود، در واقع درب یک زندان بسته می‌شود و لذا باید برای توسعه مراکز آموزشی، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها تلاش کرد.

حماسه ۹ دی حاصل بصیرت مردمی بود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی نیز در این مراسم با گرامیداشت حماسه مردمی ۹ دی، اظهار کرد: مردم ایران همواره پشتیبان ولایت، انقلاب و نظام اسلامی بوده‌اند.

حجت‌الاسلام حیدر عباسی افزود: ۹ دی یک حماسه مردمی است که باید همواره زنده بماند و فراموش نشود.

مردم در ۹ دی، بصیرت خود را به نمایش گذاشتند

معاون طرح، برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان کشور نیز در این مراسم با تأکید بر گرامیداشت حماسه ۹ دی، اظهار کرد: مردم در ۹ دی نشان دادند که همواره بصیر بوده و اجازه نمی‌دهند کسی به‌نظام و انقلاب اسلامی دهن‌کجی کنند.

نبی‌الله احمدی از بصیرت به‌عنوان چراغ هدایت برای عبور از فتنه‌ها نام برد و گفت: مردم در ۹ دی، بصیرت خود را به نمایش گذاشتند.

حماسه ۹ دی، پیروزی مردم بر فتنه‌گران بود

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم از ۹ دی به‌عنوان حماسه مردم نام برد و اظهار کرد: حماسه ۹ دی، پیروزی مردم بر فتنه‌گران بود.

مهدی عیسی زاده افزود: مردم در نهم دی‌ماه حماسه‌ای آفریدند که فراموش ناشدنی است و برای همیشه در تاریخ ماندگار است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.