حماسه ۹ دی طومار فتنه گران را در هم پیچید/ بصیرت رمز پیروزی در فضای غبارآلود فتنه است
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
شناسه : 304421
4
امام جمعه موقت میاندوآب: امام جمعه موقت میاندوآب گفت: مردم وقتی در سال ۸۸ دیدند که نظام و انقلاب و ولایت در خطر است به صورت خودجوش به میدان آمده و در نهم دی ماه طومار فتنه گران را در هم پیچیدند.
پ
پ

به‌گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام عادل گل حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به سالروز حماسه نهم دی ماه، گفت: نهم دی ماه تجلی بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

امام جمعه موقت میاندوآب افزود: مردم وقتی در سال ۸۸ دیدند که نظام و انقلاب و ولایت در خطر است به صورت خودجوش به میدان آمده و طومار فتنه گران را در هم پیچیدند.

وی با اشاره به اینکه مردم آذربایجان همیشه در خط مقدم دفاع از انقلاب و نظام بوده و همواره نشان داده اند که پشتیبان انقلاب و ولایت و نظام هستند، گفت: در سال ۸۸ نیز مثل دوران دفاع مقدس که لشکر عاشورا خط شکن بود، مردم آذربایجان در هشتم دی ماه در دفاع از انقلاب و نظام و ولایت به میدان آمده و در ادامه نهم دی ماه شکل گرفت.

گل حسینی با بیان اینکه بصیرت رمز پیروزی در فضای غبارآلود فتنه است،  تصریح کرد: باید از گذشته و تاریخ درس بگیریم و مراقب باشیم تا خطا نکنیم.

امام جمعه موقت میاندوآب افزود: حضرت زهرا(س) و اهل بیت(ع) به ما این را یادآوری کردند که در بزنگاهها و سختی ها، نباید ولایت و نظام اسلامی و دین را تنها گذاشت بلکه باید پشتیبان ولایت و نظام اسلامی بود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تقوا در جامعه اسلامی، گفت: باید تقوا ملاک و معیار انتخاب مسئولان باشد و چرا که بیشتر کم کاری ها به خاطر این است که فرد مسئول متعهد نیست.

گل حسینی به تلاش امپراطوری رسانه ای غرب برای اتهام زنی به نظام اسلامی اشاره و اظهار کرد: امپراطوری رسانه ای دشمنان تمام تلاش خود را علیه نظام اسلامی به کار گرفته است و در این راه از هیچ تلاش و اتهام زنی دست بر نمی دارد.

امام جمعه موقت میاندوآب با بیان اینکه امپراطوری رسانه ای دشمن جای شاکی و متهم را عوض می کند، تصریح کرد: امروز  متاسفانه در دنیا کسانی دم از دفاع از حقوق بشر می زنند که خودشان بدترین ضدیت با حقوق زنان را دارند و دستشان به خون ۱۷هزار نفر از مردم ایران اسلامی آلوده است.

وی با تاکید بر بصیرت  و هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان و امپراطوری رسانه ای دشمنان، افزود: اگر انسان بصیرت نداشته باشد نتیجه آن می شود که فریب توطئه های دشمنان را خورده و در زمین آنها بازی می کند.

گل حسینی هم چنین با تاکید بر توجه به مسائل فرهنگی، گفت: مسجد خاستگاه کارهای فرهنگی است و مجالس حسینی نیز انسان ساز است و به ما درس مکتب عاشورا که همان هیهات من الذله است را می دهد و لذا باید به این مهم توجه بسزایی داشت.

امام جمعه موقت میاندوآب به اخراج ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل اشاره کرد و افزود:  آنهایی که دم از حقوق زنان می زند، جایگاه بانوان در ایران اسلامی را با جایگاه بانوان در کشورهای خودشان مقایسه کنند و ببیند که ایران اسلامی به زنان عزت ، احترام و کرامت بخشیده است.

وی با بیان اینکه در مکتب اسلام بانوان از جایگاه والایی برخوردار هستند، تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، نقطه عطفی در حوزه بانوان ایجاد شد که در دنیا بی سابقه بوده و این را در زمینه های علمی و اجتماعی و ورزشی می بینیم ولی در آمریکا چطور؟ آمریکا جزو ۱۰ کشور ناامن برای بانوان است ولی متاسفانه امپراطوری رسانه ای در این زمینه نیز جای شهید و جلاد را عوض می کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.