حماسه ۹ دی طومار فتنه و فتنه گران را در هم پیچید
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
شناسه : 269869
8

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: حماسه ۹ دی پایانی بر فتنه ۸۸ بود و طومار فتنه گران را در هم پیچید که کشور را با چالش روبرو کردند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار جواد مولودی، امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه با تاکید بر اینکه باید این ایام را باید گرامی بداریم، اظهار کرد: حماسه ۹ دی پایانی بر فتنه ۸۸ بود و طومار فتنه گران را در هم پیچید که کشور را با چالش روبرو کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، افزود: فتنه ۸۸ فتنه و برنامه و توطئه استکبار برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بود که طرح و نقشه آن در بیرون از مرزها بود و حب نفس و مقام سبب شد تا عده ای دانسته و ندانسته در داخل با آنها همکاری کنند.

وی با بیان اینکه باید بصیرت داشته و بازیچه دشمنان نشد، گفت: مردم در حماسه ۹ دی ۸۸، دشمنان و فتنه گران را برای همیشه مایوس ساخته و مشت محکمی بر دهان آنان زدند.

مولودی با تاکید بر اینکه  حماسه ۹ دی روز بصیرت و تجدید میثاق ملت ایران اسلامی با ولایت است، تصریح کرد: باید سالروز حماسه 9 دی را گرامیداشت و کسانی هم که به دنبال کمرنگ کردن فتنه و تبرئه سران فتنه در داخل هستند، همان خیانت فتنه گران را نسبت به نظام اسلامی انجام می دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب هم چنین بر لزوم حضور پرشور و گسترده در مراسمات گرامیداشت حماسه ۹ دی تاکید کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.