حماسه ۹ دی روز بیعت مجدد مردم با رهبری و ولایت/مردم بصیر ایران در حوادث اخیر روحیه حماسه ۹ دی را زنده کردند
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۸:۴۹
شناسه : 304415
5
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: حماسه 9 دی، سالروز بیعت مجدد مردم با رهبری و ولایت بود که مردم به صورت خودجوش در دفاع از نظام، ولایت، انقلاب و اصول انقلاب به میدان آمده و مشت محکمی بر دهان فتنه گران زدند.
پ
پ

آیت الله عسگر دیرباز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه ۹ دی، اظهار کرد: مردم در چنین روزی در برابر فتنه گران و اغتشاشگران که اساس نظام را مورد حمله قرار داده بودند، به صورت خودجوش و مردمی به میدان آمدند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم در ۹ دی ۸۸ در تمام شهرها و بخش ها در دفاع از نظام، ولایت، انقلاب و اصول انقلاب به میدان آمده و مشت محکمی بر دهان فتنه گران و یاوه گویان زده و آنها را سر جای خود نشاندند.

وی با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی، سالروز بیعت مجدد مردم با رهبری و ولایت بود، گفت: مردم در این روز با مقام عظمای ولایت تجدید میثاق کردند.

دیرباز تصریح کرد: مهم ترین پیام حماسه ۹ دی به تمام جهانیان این بود که مردم ایران همچنان پشتیبان   انقلاب که عزت، سربلندی و پیشرفت و توسعه را برای ما به ارمغان آورده، هستند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: در اغتشاشات اخیر نیز ملت شریف ایران علی رغم اینکه تحت شدیدترین بمباران تبلیغاتی دشمنان قرار داشتند، با اغتشاشگران همراهی نکردند و اغتشاشگران پی بردند که نمی توانند مردم شریف ایران را فریب بدهند.

وی به بصیرت و آگاهی مردم ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم نشان دادند که بصیر و آگاه بوده و فریب توطئه ها و تبلیغات دشمنان را نمی خوردند و این را در ۱۳ آبان نشان داده و در ادامه مسیر ۹دی به میدان آمده و  از انقلاب و عزت و پیشرفت خود دفاع کردند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.