حفظ نظافت شهر در گرو همکاری شهروندان است/ کارخانه آسفالت شهرداری تا پایان سال راه اندازی می شود
۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۱۵
شناسه : 298963
9
شهردار میاندوآب: شهردار میاندوآب گفت: حفظ نظافت و پاکیزگی شهر و جوی ها در گرو همکاری اجتماعی و همگانی شهروندان است و باید فرهنگ "شهر ما، خانه ماست" در جامعه نهادینه شود.
پ
پ

بابک قدیمی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه در راستای تنظیف و بهبود وضعیت جوی ها، اقداماتی شروع شده است، اظهار کرد: بر اساس تدابیر اندیشیده شده تمام سطح شهر شستشو داده شده و جوی ها نیز لجن کشی می شود.

شهردار میاندوآب افزود: در آستانه عید نوروز با وضعیت بهتری نسبت به امروز و با یک شهر تمیز و پاکیزه از میهمانان استقبال خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه نظافت و پاکیزگی شهر و جوی ها در گرو همکاری اجتماعی و همگانی است، گفت: باید در این زمینه کار فرهنگی انجام شود و مغازه دار یا دست فروش و میوه فروشی که آشغال را به داخل جوی ها می ریزد نیز باید نقش خود را با پرهیز از این کار ایفا کند.

قدیمی با بیان اینکه باید فرهنگ “شهر ما، خانه ماست” به خوبی در سطح شهر جا بیفتد، تصریح کرد: متاسفانه عده ای از نقش اجتماعی خود در زمینه نظافت شهری غفلت کرده و هرگونه آشغال را به زمین یا جوی ها می ریزند در حالی که اگر به وجدان خود مراجعه کرده و این را در نظر داشته باشند که به خاطر یک آشغال کمر یک مرد خم می شود، هرگز این کار را نمی کنند.

شهردار میاندوآب اظهار کرد: در رابطه با بهبود سیمای شهری نیز اقداماتی از قبیل رنگ آمیزی جداول، اصلاح سیستم روشنایی، نورپردازی ها و المان های شهری  در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه می خواهیم میاندوآب را به شهر توریستی و گردشگری تبدیل کنیم، افزود: میاندوآب و میاندوآبی ها شایسته خدمات و وضعیتی بهتر از شرایط موجود هستند و برای اینکه میاندوآب را به شهر توریستی تبدیل کنیم، باید اقداماتی را با استفاده از پتانسیل های موجود مانند زرینه رود انجام دهیم.

قدیمی به نصب المان‌های نمایشگر هویت شهری در راستای تداعی سنت ، فرهنگ و خانواده به شهروندان و جهت زیبای بصری در سطح شهر نیز اشاره کرد و گفت: از شهروندان درخواست داریم تا به جای اینکه نیمه خالی لیوان را ببینند، نیمه پر لیوان را دیده و با حمایت های خود مایه دلگرمی ما در خدمت رسانی شوند.

شهردار میاندوآب از راه اندازی کارخانه آسفالت قدیم و جدید شهرداری تا پایان سال نیز خبر داد و تصریح کرد: استارت راه اندازی کارخانه آسفالت قدیم شهرداری را برای لگه گیری در سطح شهر زده ایم و در کنار آن تلاش می کنیم تا کارخانه آسفالت جدید نیز با خرید سنگ شکن تا پایان امسال راه اندازی شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچگاه کارها را متوقف نکرده و اسیر حاشیه ها نمی شود، افزود: ما با کار و عمل خود به حواشی پاسخ خواهیم داد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.