حضور 60 زندانی جرایم غیرعمد در زندان میاندوآب/ کمک 890 میلیون ریالی خیرین برای آزادی زندانیان غیرعمد
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۹:۰۶
شناسه : 274272
4

رئیس اداره زندان میاندوآب از جمع آوری کمک 890 میلیون ریالی خیرین برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و نیازمند در جشن گلریزان رمضان امسال خبر داد.

پ
پ

صفر اکبری امروز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به کمک 890 میلیون ریالی خیرین در جشن گلریزان امسال در میاندوآب، گفت: 60 نفر زندانی جرایم غیرعمد در زندان میاندوآب حضور دارند که نیازمند یاری خیرین برای آزادی هستند.

رئیس اداره زندان میاندوآب اظهار کرد: برای آزادی 60 نفر زندانی جرایم غیرعمد در میاندوآب شامل محکومیت مالی، مهریه، دیه  در حدود 60 میلیارد ریال نیاز است.

وی افزود: امیدواریم با کمک خیرین و با زمینه سازی برای تخفیف از طلبکاران زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در میاندوآب فراهم شود.

اکبری با اشاره به اینکه جشن گلریزان در راستای حمایت از زندانیان غیرعمد برگزار می شود، تصریح کرد: سال گذشته با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان، 19 نفر زندانی جرایم غیر عمد در میاندوآب آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

رئیس اداره زندان میاندوآب گفت: سال گذشته با کمک 800 میلیون تومانی خیرین و ستاد دیه و گذشت یک میلیارد تومانی شاکیان این تعداد زندانی را از زندان آزاد کردیم.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ نیکوکاری و صلح و سازش، اظهار کرد: سال گذشته با هزینه مراسم ختم دو نفر در میاندوآب نیز زمینه آزادی هشت نفر زندانی جرایم غیرعمد فراهم شد که امیدواریم این کار فرهنگ سازی شده و زمینه آزادی تعداد بیشتری از زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.