حضور پرشور مردم در انتخابات، پاسخی دندان شکن به دشمنان بود
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۲۱
شناسه : 294791
11
امام جمعه چهاربرج: امام جمعه چهاربرج گفت: مشارکت مردم در انتخابات پاسخی قاطعانه به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و مخالفان حضور مردم در این صحنه سیاسی است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام اصغر جلالی در گفت و گو با خبرنگار ما با تقدیر از حضور پرشکوه ملت عزیز و سرافراز ایران اسلامی در انتخابات سرنوشت ساز سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: ملت شریف ایران علی رغم همه توطئه ها، جوسازی ها، تحریم و تهدیدها با درک درست و آگاهانه از شرایط کشور با حضور پرشور، فراگیر و پرامید خود در انتخابات، صحنه بی بدیلی از وفاداری به کشور، نظام، امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب آفریدند و ناکامی دشمنان این نظام را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه میزان مشارکت مردم بخش مرحمت آباد در انتخابات، بالای ۹۱ درصد بود، افزود: درصد بالای مشارکت مردم منطقه در انتخابات، نشان از ولایتمداری و ولایت پذیری و بصیرت مردم است.

امام جمعه چهاربرج حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی را پایبندی مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات پاسخی قاطعانه به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و مخالفان حضور مردم در این صحنه سیاسی است.

جلالی همچنین ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب و منتخبین شورای اسلامی شهر و روستاها، اظهار کرد: منتخبین مردم باید در دفاع از حق مردم در بحث کمبودها و مشکلات همت ویژه نمایند و از مسئولین شهرستان و استان حل مشکلات شهر را مطالبه کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.