حضور پرشور مردم در انتخابات، تودهنی به دشمنان بود/ دولت رسیدگی به مشکل معیشت و بیکاری را در دستور کار قرار دهد
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۵۳
شناسه : 294782
12
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه اولین پیروز انتخابات مردم هستند، اظهار کرد:  همه دشمنان متحد شده بودند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند اما حضور حداکثری مردم نشان داد که مردم به حرف دشمنان گوش نمی کنند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار ما با تقدیر از حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های رای، اظهار کرد: مردم در ۲۸ خرداد با تمام توان در صحنه حضور یافته و به مقام معظم رهبری لبیک گفتند و اجازه ندادند خون شهدا پایمال شود.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه حضور چشمگیر مردم در انتخابات که لیله القدر جمهوری اسلامی است، جای تقدیر و تشکر دارد، افزود: از تمامی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که در صحنه حضور یافته و خود را در معرض انتخاب مردم قرار داده و نیز عینیت بخشیدن به جمهوریت نظام نقش ایفا کردند، تقدیر می کنیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری روز بعد از انتخابات را روز رفاقت، همدلی و مهربانی عنوان کرده اند، گفت: امروز رقابت های انتخاباتی تمام شده و رفاقت ها و مهربانی ها شروع شده است.

حسن زاده با بیان اینکه امروز روز جشن مردم بوده و اولین پیروز انتخابات مردم هستند، تصریح کرد:  همه دشمنان متحد شده بودند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند اما حضور حداکثری مردم نشان داد که مردم به حرف دشمنان گوش نمی کنند.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: امروز همه دلسوزان نظام و مردم و نخبگان و بزرگان که می توانند جهت توسعه شهرستان و پیشرفت ایران اسلامی قدمی بردارند باید در صحنه باشند و به رئیس جمهور و شوراهای اسلامی شهر و روستا کمک کنند تا بیش از پیش شاهد رشد و توسعه کشور و شهرمان باشیم.

وی با بیان اینکه امروز نیاز و مشکل اصلی مردم معیشت و بیکاری است، تصریح کرد: از دولت تقاضا داریم بلافاصله بعد از شروع به کار به دو معضل گرانی و بیکاری توجه کرده و در راستای حل این دومعضل اقدام کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.