حضور مسئولان در بین مردم سبب افزایش اعتماد عمومی شده است
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
شناسه : 297325
7
کارشناس ارشد مسائل سیاسی: کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: عملکرد شخص رئیس جمهور و حضور در بین مردم و بررسی میدانی مسائل و مشکلات، سبب افزایش اعتماد و امید مردم به مسئولان شده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، نیما سعیدی اقدم در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به عملکرد ۱۰۰ روز دولت رئیسی، اظهار کرد: بررسی ها نشان از این دارد که مردم عملکرد دولت سیزدهم را در ۱۰۰ روز اول با توجه شرایط موجود مثبت ارزیابی می کنند.

کارشناس ارشد مسائل سیاسی با بیان اینکه عملکرد شخص رئیس جمهور و حضور در بین مردم و بررسی میدانی مسائل و مشکلات، سبب افزایش اعتماد و امید مردم به مسئولان شده است، افزود:  دولت سیزدهم در عمل با تدابیر اندیشیده شده، سبب روشن شدن بارقه های امید در دل مردم شده است.

وی با اشاره به اینکه جوانگرایی از دیگر شاخصه های مهم دولت در این ۱۰۰ روز عملکردش بوده است، گفت: امروز شاهد هستیم که علاوه بر انتخاب وزرای جوان، از متولدین دهه شصت در پست های مهم و حساسی مانند استانداری استفاده می شود.

سعیدی اقدم، به سیاست خارجی دولت سیزدهم و آزاد سازی بخشی از پول های بلوکه ایران  نیز اشاره و تصریح کرد: در این زمینه نیز دیگر شاهد انفعال در سیاست خارجی نبوده ایم و عملکرد ۱۰۰ روزه در مواضع و اقدامات دستگاه دیپلماسی واضح و روشن است.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی،عضویت دائمی ایران در سازمان شانگهای را از دیگر موفقیت های برجسته دولت در ۱۰۰ روز اول شروع به کار دانست و گفت: این عضویت برای ایران به عنوان نخستین کشور خاورمیانه ای که به عضویت این سازمان درمی‌آید، یک موفقیت دیپلماتیک محسوب می‌شود و می تواند بر تصمیمات سیاسی کشورها برای افزایش مبادلات تجاری با ایران اثرات مثبتی داشته باشد.

وی افزود: عضویت دائمی ایران در سازمان همکاری شانگهای از سوی دیگر ظرفیت‌های جدیدی را به خصوص در حوزه همکاری‌های امنیتی و بین‌المللی در اختیار ایران قرار می‌دهد که پیش از این سابقه نداشته است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.