حضور مردم در صحنه خنثی کننده توطئه دشمنان است/رویکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تحقق منویات رهبری است
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۱۵
شناسه : 303880
5
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: این شورا کاملا مستقل و تنها برای تحقق منویات مقام عظمای ولایت و به منصه ظهور رساندن حرف ولایت، تلاش می کند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام و المسلمین ناصر آقایی در جلسه ستاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میاندوآب که با محوریت بررسی مسائل و مشکلات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه و ماموریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متفاوت از سازمان تبلیغات اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: هدف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، هماهنگی، سیاستگذاری، اجرا و نظارت بر اجرا است.

وی با بیان اینکه مردم همیشه با حضور خود در راهپیمایی ها جواب دندان شکن به دشمنان داده اند، گفت:دشمن همیشه بعد از راهپیمایی ها از مردم مایوس شده است و این را نیز در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال دیدیم.

آقایی تصریح کرد: مردم ما با اعتماد و اعتقاد راسخ به ولایت، هر زمان نیاز بوده به صحنه آمده اند و باید قدردان این موضوع باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در ادامه با تاکید بر اینکه ما در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سرباز ولایت و خادم مردم هستیم، اظهار کرد: خط قرمز ما ولایت بوده و این شورا کاملا مستقل و تنها برای تحقق منویات مقام عظمای ولایت و به منصه ظهور رساندن حرف ولایت، تلاش می کند.

۱۳ آبان، طومار فتنه را در هم پیچید

امام جمعه میاندوآب نیز در این جلسه با بیان اینکه، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال توطئه های دشمنان را خنثی ساخت، گفت: ۱۳ آبان، طومار فتنه را در هم پیچید و مشت محکمی بر دهان دشمنان بود.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در ادامه با تاکید بر توجه به مسائل فرهنگی، افزود: باید نسبت به بودجه فرهنگی در ادارات توجه داشت و در این زمینه مسئولان تلاش بیشتری داشته باشند.

وی هم چنین بر لزوم همکاری و تلاش برای پیشبرد بهتر امورات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد.

مردم ما هوشیار و بصیر هستند

فرماندار میاندوآب نیز در این جلسه با بیان اینکه مردم ما هوشیار و بصیر هستند، گفت: استکبار تمام تلاش خود را برای فریب مردم به کار گرفت ولی بصیرت و هوشیاری مردم آنها را ناکام ساختند.

علی پیام با اشاره به اینکه مردم همیشه در صحنه حاضر بوده اند، افزود: باید قدردان این مردم باشیم که همیشه باطل السحر توطئه دشمنان بوده اند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.