حضور مردم در انتخابات‌، جمهوریت و اسلامیت نظام را تضمین می کند
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
شناسه : 293314
3

حسن زاده با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات، دشمن را ناامید می کند، اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات‌، جمهوریت و اسلامیت نظام را تضمین می کند.

پ
پ

به گزارش زرین‌خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به موضوع انتخابات، گفت: با دقت در انتخاب خود می توان مشکلات را حل کرد.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه هر رای تیری به سمت دشمنان است، افزود: انتخابات، نشاط آفرین و امید آفرین و تبلور حماسه سیاسی بوده و هر رای در انتخابات به منزله رای به جمهوری اسلامی است.

حسن زاده با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات، دشمن را ناامید می کند، اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات‌، جمهوریت و اسلامیت نظام را تضمین می کند.

امام جمعه میاندوآب، انتخابات را مظهر جمهوریت برآمده از اسلام عنوان کرد و افزود: همه باید در انتخابات حضور داشته باشیم، چرا که حضور مردم در صحنه، دشمن را ناامید می کند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات، تصریح کرد: انتخابات مظهر خداباوری، مردم باوری و خودباوری است.

حسن زاده با بیان اینکه اتکا به مردم، راز شکست ناپذیری نظام اسلامی است، افزود: نظام جمهوری اسلامی به مردم متکی است و این اتکا به مردم نیز به این آسانی بدست نیامده است.

وی با اشاره به هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی گفت: اگر بخواهیم کشور ما رشد کند و پیشرفت کند و تاثیرگذار باشد، باید در مراکز علمی قبل از تعلیم به تربیت توجه داشته باشیم و به کودکان و نوجوانان و جوانان از خودگذشتگی، فداکاری، ایثار، اخلاق و انسانیت یاد بدهیم.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه علم بدون معنویت به هیچ دردی نمی خورد، افزود: هستند بسیاری از افراد که علم آنها را به پرتگاه سقوط کشانده است، چون ایمان نداشتند.

وی به روز ملی حمایت از حقوق مصرف کننده اشاره و با بیان اینکه مردم از این وضعیت بازار گلایه دارند، اظهار کرد: کسانی که عنوان حمایت از حقوق مصرف کننده را دارند، کجا هستند؟ قیمت ها را نمی بینند که هر روز تغییر می یابد، اگر نمی توانید کنار بروید.

حسن زاده به روز احسان و نیکوکاری اشاره و با تاکید بر ترویج سنت قرض الحسنه در جامعه، تصریح کرد: متاسفانه به جای حمایت و توسعه صندوق های قرض الحسنه، سودهای ۱۸درصد به بالا ترویج یافته است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.