حضور در انتخابات، ادامه راه شهدا است
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
شناسه : 315796
5
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: ما با شهدا عهد و پیمان بسته‌ایم که راه آنها را ادامه دهیم و حضور در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات مصداق استمرار راه شهدا است.
پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، سرهنگ پاسدار محمد پیری صبح امروز در یادواره شهدای پایگاه شهید اطهر حوزه سه شهری شهید باکری میاندوآب با تبریک دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب ما انفجار نور بود که ما را از ظلمت رهایی بخشید و به ما عزت و کرامت داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه ما بعد از انقلاب اسلامی به دستاوردها و پیشرفت‌های مهمی دست یافتیم که در دنیا بی‌نظیر است، افزود: ما علی‌رغم اینکه در ۴۵ سال گذشته در تحریم بوده‌ایم، به قله‌های علمی دست‌یافته و در بسیاری از علوم در دنیا سرآمد هستیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در بدو پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال جنگ را به ما تحمیل کردند، گفت: ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس در مقابل کل دنیا ایستاد و حماسه‌ای بی‌نظیر در دنیا خلق کرد که هنوز هم نظریه‌پردازهای نظامی دنیا از تحلیل چگونگی پیروزی رزمندگان اسلام عاجز هستند.

پیری تصریح کرد: ما امروز به برکت انقلاب اسلامی، پرسرعت‌ترین کشور دنیا در رشد شاخص‌های توسعه بوده و در قرن ۲۱ جزو کشورهای نخست دنیا در بسیاری از زمینه‌ها اعم از فناوری، پزشکی، هسته‌ای و غیره قرار گرفته‌ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اشاره به اینکه تنها کشوری در دنیا هستیم که در طول ۴۵ سال گذشته تقریباً هر سال یک انتخابات داشته‌ایم، اظهار کرد: امروز کشورهایی در دنیا مدعی دموکراسی هستند که با واژه‌ای مثل انتخابات بیگانه بوده و یا مردم نقشی در تصمیم‌گیری‌های آن کشور ندارند.

وی با تأکید بر اینکه باید قدردان انقلاب اسلامی بوده و از آن پاسداری کنیم، افزود: ما انقلاب اسلامی را به این راحتی به دست نیاورده‌ایم و به‌پای آن خون‌ها ریخته شده و از بهترین جوانان این مرزوبوم جان خود را در راه دفاع از انقلاب اسلامی، آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی فدا کرده‌اند.

پیری با بیان اینکه ما با شهدا عهد و پیمان بسته‌ایم که راه آنها را ادامه دهیم، تصریح کرد: انتخابات یکی از صحنه‌های مهمی است که باید با حضور خود در صحنه دشمنان را مأیوس کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب اظهار کرد: باید با زمان‌شناسی و بصیرت، به وظیفه حساس و خطیر خود عمل کرده و با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، دشمنان را که تمام تلاش آنها مأیوس کردن مردم بوده؛ ناامید کنیم.

وی گفت: قطعاً مردم بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی در اسفندماه، حماسه‌ای دیگر خلق کرده و برگ زرین دیگری به دفتر تاریخ انقلاب اسلامی اضافه می‌کنند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.