حضور با بصیرت و پرشور مردم در حماسه 9 دی پاسخی قاطع به جاعل نیوزها
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
شناسه : 270133
5

مردم ایران اسلامی  و به تبع آن میاندوآب امروز با حضور پرشور در مراسمات گرامیداشت حماسه 9 دی پاسخ محکمی به دشمنان و جاعل نیوزها دادند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، امروز مردم میاندوآب همراه با همه ایرانیان با بصیرت و انقلابی، در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی حضور یافته و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کردند.

این حضور باشکوه در میاندوآب همراه با شعارهای “مرگ بر فتنه گر”، “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” جلوه زیبایی به مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب داده بود.

در همین زمینه برای اینکه نظر مسئولان شهرستانی را در مورد پیام حماسه 9 دی به دنیا جویا شویم، به سراغ امام جمعه و فرماندار میاندوآب رفته و در این باره پرس وجو کردیم.

حضور با بصیرت و پرشور مردم در حماسه 9 دی پاسخی قاطع به جاعل نیوزها بود

امام جمعه میاندوآب در این گفت و گو با تقدیر از حضور پرشور، انقلابی و با عظمت مردم بصیر میاندوآب در مراسم گرامیداشت حماسه9 دی گفت: مردم ایران اسلامی  و به تبع آن میاندوآب امروز پاسخ محکمی به دشمنان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده اظهار کرد: امروز مردم با بصیرت ایران، آذربایجان و میاندوآب پاسخ محکم و قاطع به آمد نیوزها که در واقع جاعل و خائن نیوز هستند و معاندین و استکبار جهانی و منافقین داخلی و خارجی دادند.

۹ دی روز تثبیت نظام و بیعت با ولایت فقیه است

ناصر امیری، فرماندار میاندوآب هم در این گفت و گو در سخنانی کوتاه اظهار کرد: نهم دی ماه روز تثبیت نظام جمهوری اسلامی و روز بیعت با ولایت فقیه و مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.