حضور استاندار و مدیران استانی در شهرستان ها قدم مثبتی در راستای توسعه و پیشرفت است
۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
شناسه : 298933
6
نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیماتی که در سفراستاندار به شهرستان ها و برگزاری جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان در شهرستان ها اتخاذ می شود، نوید خوبی از سوی دولت سیزدهم برای مردم همیشه در صحنه و انقلابی مان است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگاران در چهاربرج، اظهار کرد: در سفر آینده استاندار آذربایجان غربی به میاندوآب چندین پروژه مانند بندرخشک، پسماند، شهرک گلخانه ای ۱۶۱ هکتاری، جاده ها و کنارگذرهای در دست احداث، پل سیمینه رود و کارهای عمرانی نیمه تمام بررسی می شود.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی افزود: در سفر استاندار آذربایجان غربی به باروق و چهاربرج، مشکلات مردم این مناطق بررسی و تصمیماتی اتخاذ شد.

وی اظهار کرد: بازدید از محورها و مناطق محروم باروق که سبب مهاجرت مردم شده است، مشکلات آب، گاز و برق و راه هم در این سفر بررسی شد.

عیسی زاده با بیان اینکه نتیجه بازدیدهای کارشناسی و حضور دستگاههای اجرای استان در چهاربرج و باروق، ۳۷ مصوبه برای عمران و توسعه باروق و ۵۲ مصوبه برای عمران و توسعه چهاربرج بود، تصریح کرد: در این سفر از منطقه گلخانه ای، شیلات و آرتیمیا نیز بازدید داشتند که قطعا با پیش بینی بودجه ملی و استانی تاثیرات مثبتی در منطقه خواهد داشت.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای مقدمات سفر استاندار به میاندوآب هم برنامه ریزی های لازم انجام گرفته است، تصریح کرد: در این زمینه نیز اکیپی از استانداری و دستگاههای اجرایی در میاندوآب سفر می کنند.

وی با مثبت ارزیابی کردن این سفر و جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان در شهرستان ها، اظهار کرد: چنین سفرهایی در چند دوره ای که بنده در مجلس بودم بی نظیر بوده و این تصمیماتی که در سفرها اتخاذ می شود، امیدواریم نوید خوبی از سوی دولت سیزدهم برای مردم همیشه در صحنه و انقلابی مان باشد.

عیسی زاده هم چنین با اشاره به بازدید استاندار آذربایجان غربی از حدود ۷۲ کیلومتر از محور میاندوآب-سرچم، گفت: ان شالله با اقدامات انجام گرفته سال ۱۴۰۱ سال پایان جاده سرچم خواهد بود و در کنار آن برخی پروژه های راهسازی مانند محور میاندوآب- شاهین دژ نیز در حال اجرا است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.