حضرت فاطمه زهرا(س) مظهر عطوفت و رحمت الهی است/ سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین الگو و سرمشق است
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۷:۵۸
شناسه : 298087
11
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) برای ما بهترین الگو و سرمشق است و باید در هر زمینه ای برای ما الگو باشد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در مراسم عزاداری ایام فاطمیه در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب با بیان اینکه خداوند تبارک و تعالی ائمه اطهار(ع) را برای ما الگو قرار داده است، اظهار کرد: ما باید سبک زندگی را از ائمه اطهار(ع) یاد بگیریم و در زندگی خویش مانند ایشان رفتار کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به روایات در مورد زندگی حضرت فاطمه زهرا(س)، افزود: زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) برای ما بهترین الگو و سرمشق است.

وی با بیان اینکه محبت و مهر و عطوفت در زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت علی(ع) موج می زد، گفت:با توجه در زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت علی(ع) می بینیم که ایشان در محبت به همدیگر سبقت می گرفتند و معنویت در ابعاد مختلف زندگی آنها حاکم بود.

قریشی با تاکید بر اینکه سبک زندگی حضرت زهرا(س) در هر زمینه ای باید الگو باشد، تصریح کرد: بانوان ما باید در هر زمینه از حضرت زهرا(س) الگو گرفته و سبک زندگی آنها فاطمی باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه باید مهر و محبت در جامعه و زندگی زناشویی افزایش یابد، اظهار کرد: زن و شوهر باهم عشق و مهر و محبت داشته باشند  و در زندگی زناشویی از زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت علی(ع) الگو بگیرند.

وی در پایان با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) مظهر عطوفت و رحمت پروردگار است، تصریح کرد:حضرت فاطمه زهرا(س) مقام شفاعت دارند و امیدواریم در روز قیامت از شفاعت حضرت زهرا(س) بی نصیب نمانیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.