حضرت فاطمه(س)، خیر کثیر هستند/ سبک زندگی ما باید اسلامی و فاطمی باشد
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
شناسه : 271948
2

امام جمعه میاندوآب گفت: مقام و منزلت حضرت فاطمه زهرا(س) در نزد خداوند بسیار متعالی بوده و خداوند خیر کثیر را در وجود آن حضرت  قرار داده اند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در مراسم عزاداری ایام فاطمیه در میاندوآب با بیان اینکه عشق به ائمه اطهار(ع) در دل مسلمانان و مردم ایران موج می زند، اظهار کرد: علی رغم همه تلاش دشمنان اسلام برای کمرنگ کردن مجالس روضه، باز هم مجالس روضه گرم و پرشور بوده و خیل مشتاقان ائمه اطهار(ع) و جوانان در این مراسمات حضور می یابند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به ایام فاطمیه و بیان فضائل حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: فضائل حضرت زهرا(س) بی شمار بوده و آن حضرت مصداق آیاتی مانند تطهیر، مودت، شجره طیبه، اطعام، عصمت، ایثار و ولایت و دارالشفاعه است و انسان نمی تواند آنها را بشمارد.

وی با بیان اینکه، حضرت فاطمه زهرا(س)، خیر کثیر هستند، افزود: مقام و منزلت حضرت فاطمه زهرا(س) در نزد خداوند بسیار متعالی بوده و خداوند خیر کثیر را در وجود آن حضرت  قرار داده اند.

حسن زاده با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) ساده زیست بودند، تصریح کرد: ما نیز به عنوان یک مسلمان باید ساده زیست بوده و ائمه اطهار(ع) الگوی زندگی ما بوده و الگو و سبک زندگی ما اسلامی باشد.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: ظاهر و باطن انسان باید یکی باشد که اگر ظاهر و باطن و دل و زبان آدمی یکسان باشد می تواند بهترین فرد بوده باشد و یا برعکس.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید خلوص در کارها داشت و قربت الی الله کارها را انجام داد، گفت: خلوص است که انسان را نگه می دارد و کارها باید با اخلاص باشند تا ماندگار شوند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.