حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) بهترین الگو برای بانوان هستند
۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲
شناسه : 307416
2
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: حضرت زهرا(س) و حضرت زینب کبری(س) با وجود همه مصائب، هیچ گاه از رسالت خویش دست برنداشتند و امروز بانوان ایران اسلامی باید از این دو ایشان الگو بگیرند.
پ
پ

به گزارش گروه اجتماعی زرین خبر، سرهنگ پاسدار محمد پیری در کارگروه تخصصی حجاب و عفاف که در اداره ورزش و جوانان میاندوآب برگزار شد، اظهار کرد: نقش بانوان در جامعه بی بدیل است و از ارزش و جایگاه والایی برخوردار هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: جامعه ورزش، یکی از ارزشمندترین جوامع بوده و طیف عظیمی از جامعه در این بخش فعالیت دارند.

وی با تاکید بر اینکه مربیان ورزشی باید درس زندگی به شاگردان خود بیاموزند، گفت: باید از تبدیل شدن به ابزار جلوه گری جلوگیری کرد و نباید ارزش ها را نادیده گرفت.

پیری با بیان اینکه بسیاری از مشکلات ناشی از عدم توجه به فطرت انسان است، تصریح کرد: فطرت انسان پاک است و وقتی مغز انسان درگیر افکار غلط می شود ناخودآگاه، فطرت پاک انسان نیز از مسیر خود منحرف می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب اظهار کرد: شما مربیان ورزشی به عنوان سکانداران و پرچمداران سلامت جسمی و روحی جامعه بوده و فرزندان مردم در نزد شما امانت هستند و لذا باید به بهترین نحو در پرورش آنها کوشا باشید.

وی با تاکید بر اینکه شما بانوان ومربیان ورزشی باید به آرامش روحی و جسمی شاگردان خود توجه ویژه ای داشته باشید، گفت: رفتارها باید با ارزش های الهی و اسلامی عجین باشند نه با ارزش های نمایشی و دنیوی.

پیری افزود: ارزش های انسانی برگرفته از ارزش های الهی هستند و مادران و بانوان باید  فرزندان خود را با ارزش های انسانی و الهی هنرمند تربیت کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب هم چنین با تاکید بر اینکه بانوان باید حضرت زهرا(س) و حضرت زینب کبری(س) را الگوی خویش قرار دهند، تصریح کرد: حضرت زهرا(س) و حضرت زینب کبری(س) با وجود همه مصائب، هیچ گاه از رسالت خویش دست برنداشتند و امروز بانوان ایران اسلامی باید از این دو ایشان الگو بگیرند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به حضور بانوان در بخش های مختلف جامعه، اظهار کرد: بانوان ایران اسلامی در بخش ورزش نیز همواره خوش درخشیده اند.

کرمعلی مرادی افزود: در شهرستان میاندوآب نیز بانوان با رعایت حجاب و عفاف، در صحنه های مختلف بویژه ورزش حضور فعال داشته و موفقیت هایی را کسب کرده اند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.