حرکت شجاعانه “مبین عباسی”، نمونه یک اقدام انقلابی بود/ ورزشکار میاندوآبی، نشان داد که از تبار باکری ها است/ درخواست دیدار رهبر معظم انقلاب
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
شناسه : 270028
6

امام جمعه میاندوآب گفت: اقدام “مبین عباسی” در عدم مبارزه با نماینده رژیم صهیونیستی، نمونه یک اقدام انقلابی بود که توسط ورزشکار میاندوآبی انجام شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در دیدار “مبین عباسی” بوکسور میاندوآبی که در مسابقات بین المللی بوکس در کشور آذربایجان حاضر به رقابت با نماینده رژیم صهیونیستی نشده بود؛ در سخنانی با تقدیر از اقدام ارزشمند وی، اظهار کرد: این اقدام، نمونه یک اقدام انقلابی بود که توسط ورزشکار میاندوآبی انجام شد.

امام جمعه میاندوآب گفت: “مبین عباسی” این جوان میاندوآبی یکی از رویش های انقلاب است که از تبار باکری ها بوده و ادامه دهنده راه شهیدان باکری ها، 850 شهید میاندوآب و شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی ها است.

وی با بیان اینکه میاندوآبی ها استکبارستیز بوده و در هشت سال دفاع مقدس این موضوع را نشان دادند، اظهار کرد: این بوکسور جوان میاندوآبی در دهه چهارم انقلاب نیز نشان داد که میاندوآبی ها استبکارستیز هستند و پیام مردم ایران را به دنیا رساند.

حسن زاده با اشاره به اینکه اقدام انقلابی “مبین عباسی” مایه غرور و افتخار برای ایرانیان شد، تصریح کرد:  باید این اقدام انقلابی وی مورد تقدیر معنوی و مادی قرار گیرد.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه خواسته اصلی مبین عباسی و خانواده وی، دیدار با رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: امیدواریم مسئولان شهرستانی و استانی با نامه نگاری ها پیگیر این موضوع باشند.

امیر رضا پور رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب هم در این مراسم از اقدام شجاعانه “مبین عباسی” تقدیر کرد و گفت : این بوکسور میاندوآبی نشان داد که پهلوانی ماندنی است نه قهرمانی و علی رغم آمادگی بالا از حضور در مسابقه انصراف داد و پیام حمایت از مردم فلسطین را به دنیا رساند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.