حرکت در فضای مجازی باید هدفمند باشد/ از ظرفیت فضای مجازی در فرهنگ سازی استفاده شود
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
شناسه : 268758
5

امام جمعه میاندوآب گفت: فرهنگ مهم ترین موضوعی است که باید به آن توجه داشته و از ظرفیت فضای مجازی برای فرهنگ سازی استفاده شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در دیدار خبرنگاران و تعدادی از فعالان فضای مجازی در شهرستان میاندوآب با اشاره به اهمیت فعالیت در فضای مجازی، اظهار کرد: حرکت در فضای مجازی باید هدفمند باشد تا مثمرثمر واقع شود.

امام جمعه میاندوآب در زمینه اهمیت فضای مجازی به موضوع وجود احزاب مختلف در کشور اشاره کرد و افزود: علت اینکه امام خمینی(ره) وجود احزاب را تایید کرد این بود که احزاب سبب توسعه کشور شده و مانع از دیکتاتوری و در قدرت بودن یک حزب می شود.

وی  با بیان اینکه نقد باید منصفانه باشد، افزود: بزرگترین گروهی که در کشور، گفت: فضای مجازی، بزرگترین گروه تاثیرگذار در کشور است که می تواند در فضای عمومی کشور و جامعه تاثیرگذار بوده و مسئولان را به سمت کار سوق دهد.

حسن زاده با تاکید بر اینکه باید برای فرهنگ عمومی شهر هدفمند عمل کرد، اظهار داشت: فضای مجازی باید کاری کند که مسئولان از روزمرگی خارج شوند.

امام جمعه میاندوآب به موضوع زلزله کرمانشاه اشاره و با بیان اینکه اگر حادثه ای مانند این در میاندوآب رخ دهد، چه خواهیم کرد؛ گفت: در برخی از محلات میاندوآب حتی در مواقع بروز حادثه ای مانند آتش سوزی نیز امکان امدادرسانی مشکل است و باید مسئولان نسبت به این موارد هوشیار بوده و برنامه ریزی کنند.

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و حق دارند که ببینند و قضاوت کنند، تصریح کرد: باید منصفانه در فضای مجازی وارد شویم، نه اینکه گروهی شروع به تخریب و گروهی دیگر بی محابا تایید کنند، بلکه دنبال واقعیت ها باشیم نه اینکه دنبال این موضوع برویم که فلانی باشد یا نباشد.

حسن زاده با تاکید بر اینکه باید به دنبال مطالبه گری بود و مثلا به این موضوع پرداخت که چرا میاندوآب توسعه نمی یابد، اظهار کرد: باید به موضوع توسعه میاندوآب و جذب سرمایه گذار پرداخت و در این زمینه تلاش کرد.

امام جمعه میاندوآب به اهمیت فرهنگ نیز اشاره کرد و افزود: فرهنگ مهم ترین بخش است که باید به آن توجه ویژه داشت، چرا که بدون اصلاح فرهنگ دیگر اقدامات نیز فایده ای نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه به هر چیزی فکر می کنیم ولی به فرهنگ کاری نداریم، افزود: بنده به عنوان مسئول چند کارگروه و ستاد فرهنگی شهرستان، در این چهار سالی که میاندوآب هستم یک ریال بودجه فرهنگی ندیده ام در حالی که فرهنگ مهم ترین موضوع است.

حسن زاده با اشاره به اینکه متاسفانه برخی در مورد همه چیز نظر می دهند و اظهار نظر می کنند، تصریح کرد: باید از قضاوت عجولانه در موضوعات مختلف پرهیز کرده و در مورد چیزی هایی که علم نداریم پاسخگو نبوده و نظری ندهیم.

در پایان این دیدار با اهدای لوح از حاضران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.