حدود 40 درصد مدارس میاندوآب فرسوده است
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
شناسه : 273879
5

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب از فرسوده بودن حدود 40 درصد مدارس میاندوآب خبر داد و خواستار حمایت بیشتر خیرین برای نوسازی و بهسازی مدارس شد.

پ
پ
به گزارش زرین خبر، جلال پورمیرزا امروز  در همایش خیرین مدرسه ساز در میاندوآب با تقدیر از نقش خیرین، اظهار کرد: خیرین از جان و مال خود در راه کمک به دیگران انفاق می کنند.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب افزود: خیرین مدرسه ساز همیشه در کنار آموزش و پرورش بوده و به نقش خود در بهسازی و بازسازی مدارس عمل می کنند.
وی گفت: از 22 مهر ماه سال گذشته تعداد پنج باب مدرسه با 22 کلاس درس تکمیل شده و هم اکنون نیز 10 مدرسه با همکاری خیرین در سطح شهرستان در حال ساخت است.
پورمیرزا با اشاره به اینکه 35 تا 40 درصد مدارس شهرستان میاندوآب فرسوده است، تصریح کرد: حدود 60 تا 70 مدرسه در میاندوآب نیاز به بازسازی دارند و در این راه دست خیرین را می بوسیم.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب به حمایت های اولیای دانش آموزان نیز اشاره و اظهار کرد: اولیای مدارس از طریق مادی و معنوی کمک حال آموزش و پرورش بوده و هستند و از آنها تقدیر و تشکر را داریم.
وی افزود: خیرین نقش مهم و تعیین کننده در تحقق اهداف آموزش و پرورش دارند و مدرسه سازی نیز گامی برای رسیدن به اوج قله های سعادت است.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.