حامیان فتنه و فتنه گران جایی در دولت انقلابی و حکومت اسلامی ندارند/قوای سه گانه به مشکلات مردم رسیدگی کنند
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
شناسه : 298249
6
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب افزود: در حکومت اسلامی، کسانی که به نظام، حکومت و انقلاب اسلامی توهین و خیانت می کنند، جایی ندارند.
پ
پ

ه گزارش زرین‌خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به ویژگی‌های کارگزاران حکومت اسلامی، اظهار کرد: وظایف و ویژگی‌های کارگزاران حکومت اسلامی در فرمایشات امیرالمومنین(ع) بیان شده است که باید مورد توجه مسئولان و سیاستمداران قرار گیرد.

امام جمعه میاندوآب افزود: در حکومت اسلامی، کسانی که به نظام، حکومت و انقلاب اسلامی توهین و خیانت می کنند، جایی ندارند و مردم نیز در مقابل چنین انتصاباتی می ایستند.

وی با بیان اینکه نباید در دولت انقلابی کسی به عنوان مسئول یا فرماندار انتخاب شود که از فتنه و فتنه گران حمایت می کند، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، فتنه خط قرمز نظام است و لذا کسانی که هشت سال حکومت کردند و از فتنه گران حمایت می کنند نباید دوباره انتخاب و بکارگیری شوند.

حسن زاده با اشاره به اینکه رئیس جمهور و وزیر کشور باید هوشیار باشند، تصریح کرد: جای تعجب است به گونه ای عمل شود که دوباره فتنه گران و کسانی که هشت سال خیانت کردند بر سر کار بیایند و یا در مسئولیت بمانند.

وی با تاکید بر اینکه باید در انتخابات خود ایمان و تقوا را در نظر گرفت چرا که در غیر اینصورت از انقلاب و ولایت فاصله خواهی گرفت، اظهار کرد: قطار انقلاب اسلامی در حال حرکت است و هر کس سوار این قطار شود نجات می یابد.

وی با بیان اینکه میاندوآبی ها غیرتمند هستند و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب کرده اند، افزود: مردم استاندار و فرمانداری می خواهند که در بین آنها بوده و به درد دل و مشکلات آنها رسیدگی کند و اگر غیر از این باشد قطعا مردم در مقابلش می ایستند.

حسن زاده در ادامه با بیان اینکه دولت، مجلس و قوه قضائیه انقلابی بر سر کار هستند، گفت: از سه قوه انقلابی درخواست داریم تا دست به دست هم داده و مشکلات مردم را حل کنند.

امام جمعه میاندوآب هم چنین به‌ سالروز وفات حضرت ام البنین(ع) و روز تکریم همسران و مادران شهدا اشاره کرد و افزود: ما مدیون مادران شهدا هستیم که جهاد اکبر کردند و همسران شهدا نیز الگوی جهاد با نفس هستند و لذا باید قدردان این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.