حال میاندوآب خوب نیست
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
شناسه : 306476
3
در روزهای پایانی سال قرار داریم اما میاندوآب روزهای خوشی را سپری نمی کند و حال میاندوآب خوب نیست.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، در روزهای پایانی سال قرار داریم، کمتر از سه روز به تحویل سال نو باقی مانده است اما در این میان، میاندوآب روزهای خوشی را سپری نمی کند و حال میاندوآب خوب نیست.

از بهمن ماه شهرداری این شهر با سرپرست اداره می شود و وعده ها برای انتخاب شهردار قبل از سال ۱۴۰۲ تقریبا رنگ باخته است و باید همچنان چشم انتظار انتخاب شهردار جدید بمانیم.

اما این تمام ماجراها نیست و ما نیز کاری به واکنش های زیادی که در قبال این موضوع بوده نداشته و فعلا آن ها را تحلیل هم نمی کنیم ولی موضوعی که این روزها بیشتر آزار دهنده است، فضای سیاست زده میاندوآب و فراموشی وضعیت نابسامان شهری در این غبار سیاست زدگی است.

در این شرایط متاسفانه برخی اعضای مسئول به جای اینکه در این زمینه پاسخگو باشند، زمین بازی را عوض کرده و به اظهار نظر در مورد موضوعات دیگر می پردازند که سنخیتی با مسئولیت آنها ندارد.

کوتاه سخن آنکه شایسته و ضروری است تا در این دو سه روز باقی مانده به سال جدید، مسئولان امر در زمینه بهبود وضعیت شهری، آسفالت و لکه گیری، نظافت سطح شهر و وضعیت سیمای شهری اقدامی جهادی و عاجل انجام دهند چرا که با این وضعیت حال میاندوآب خوب نیست و نیاز به اقدامات اورژانسی دارد.

*میم.ر

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.