حاضری میاندوآبی ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
شناسه : 305604
2
بهمن تماشایی ۱۴۰۱؛ مردم همیشه در صحنه میاندوآب، در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حماسه ای دوباره آفریدند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، امروز مردم میاندوآب، حماسه ای دیگر خلق کردند و با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم الله۲۲ آبان  ضمن سر  دادن شعار “مرگ بر آمریکا” پررنگ تر از همیشه، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

در این راهپیمایی باشکوه که مانند همیشه با حضور باصلابت و باشکوه مردم مومن، انقلابی و همیشه در صحنه دیار باکری ها همراه بود؛ میاندوآبی ها پشتیبانی و حمایت خود از نظام و انقلاب اسلامی را بار دیگر به دنیا نشان دادندو

این راهپیمایی از ساعت ۱۰صبح از میدان انقلاب( شهرداری) در میاندوآب آغاز شد در حالی که مسیرهای منتهی به محل تجمع و آغاز راهپیمایی مملو از جمعیت بود و فوج فوج بر جمعیت از اقشار مختلف اعم از کودک، جوان و پیر افزوده می شد.

شرکت کنندگان در راهپیمایی با سر دادن شعار “مرگ بر آمریکا” و  “مرگ بر اسرائیل”  و با در دست داشتن نوشته، بنر، پلاکاردهایی با مضامین انقلابی، برگ زرین دیگری در دفتر تاریخ ثبت کردند.

امسال نیز مانند همه سال های گذشته و در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم از همان دقایق اولیه و پیش از آغاز مراسم حضور، مردم انقلابی همیشه در صحنه در خیابان های منتهی به محل برگزاری راهیپمایی حضور گسترده ای داشتند.

این راهپیمایی با تجمع در میدان شهرداری، سخنرانی و قرائت بیانیه پایانی به پایان رسید.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.