حاشیه پردازی و سیاست‌زدگی عامل اصلی عقب‌ماندگی میاندوآب است/پسماند آبروی میاندوآب را برده است و فرماندار جدید برای آن چاره اندیشی کند
۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
شناسه : 278791
4

امام جمعه میاندوآب گفت: کار عده ای در میاندوآب حاشیه سازی بوده و حاشیه پردازی و سیاست زدگی از دلایل عقب ماندگی میاندوآب است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به علل عقب ماندگی این شهرستان، اظهار کرد:  منکر خدمات ارائه شده در میاندوآب نیستیم ولی عواملی باعث شده تا میاندوآب به جایگاه اصلی خود دست نیابد و همین موضوعات سبب می شود که مسئول استانی 11 بار به شهری سفر کند ولی تنها دو بار و دقایقی در میاندوآب آمده و برگردد.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه از مهم ترین دلایل عقب ماندگی شهرستان، حاشیه سازی است، افزود: کار عده ای در میاندوآب حاشیه سازی بوده و به هر کسی چیزی را در فضای مجازی نوشته و پخش می کنند.

وی گفت: باید اجازه داد تا مسئولان کار کنند و اگر کسی هم راهکاری و پیشنهادی دارد، به جای خیال پردازی و توهمات، راهکار و پیشنهاد ارائه دهند و حاشیه سازی نکنند، چرا که انرژی را هدر می دهد.

حسن زاده با بیان اینکه سیاست زدگی از دلایل عقب ماندگی میاندوآب است، تصریح کرد: بنده یک بار گفتم میاندوآب سیاسی است و در پاسخ گفتند که سیاسی نیستند ولی چند روز بعد خودشان نیز اعتراف کردند که میاندوآب سیاسی است.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: اگر میاندوآب سیاست زده نبود، شما نمی توانستی در این شهر مسئول شوی چون تخصصش را نداشتید.

وی با اشاره به اینکه مردم میاندوآب از عدم بازرسی و نظارت گله مند هستند، افزود: متاسفانه بارها شده که دو مغازه در کنار هم ، یک کالای مشابه را به دو نرخ متفاوت می فروشند که این موضوع نشان دهنده عدم نظارت و بازرسی است که باید به آن توجه شود.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه باید منافع ملی مقدم بر منافع شخصی باشد، اظهار کرد: منافع شخصی برخی از افراد مانع از توسعه شهرستان می شود و متاسفانه این تفکر حاکم می شود که هر کس با من باشد، خوب بوده و هرکس با من نباشد، خوب نیست که این موضوع از آسیب ها در میاندوآب است.

وی به تعریف و تمجید بی خود از همدیگر در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: متاسفانه گزارشات غلط و تعریف و تمجید بی خود از همدیگر برای حفظ همدیگر از دلایل عقب ماندگی میاندوآب است.

حسن زاده با اشاره به داستانی به اهمیت ارائه آمار درست و صحیح اشاره کرد و گفت: آمار صحیح مبنای تصمیم گیری و عملکرد درست است که همه باید به آن توجه داشته باشند.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه اگر هرکس در تخصص خود نظر دهد، مشکلی بوجود نمی آید، اظهار کرد:متاسفانه عده ای بدون تخصص در هر چیزی نظر می دهند و باید گفت که نظر دهنده زیاد داریم ولی عمل کنند کم است.

وی با اشاره به روز جهاد کشاورزی و با بیان اینکه کشاورزی مهم ترین کار در میاندوآب است، افزود: آب میاندوآب به تبریز می رود و مردم این شهر نیز مخالف و نگران نیستند ولی موضوع این است که از روستایی که آب به تبریز می رود، خود روستا آب برای آبیاری ندارد.

وی اظهار کرد: بنده با مسئولان استانداری آذربایجان شرقی صحبت کرده و مشکل آب روستای نوروزلو را حل کردم و تنها نیاز بود تا مسئول مربوطه به دفتر ما بیاید تا مشکل را حل کنیم ولی اجازه ندادند که به دفتر ما بیاید.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه پسماند آبروی میاندوآب را برده است و بنده در جلسه شورای اداری نیستم خواستم تا زمانی برای انتقال پسماند اعلام کنند که نکردند، گفت: از فرماندار می خواهیم تا بررسی کند که چرا این انتقال انجام نشده است.

حسن زاده با تاکید بر اینکه باید نفسانیت را کنار بگذاریم واجازه دهیم تا میاندوآب رشد کند، افزود: متاسفانه همه در جزئیات درگیر شده ایم و کلیات را فراموش کرده ایم و این درد 40 ساله میاندوآب است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه حزب یا گروهی که از امروز ژست تخریب گرفته به دنبال تخریب است و به آن حزب نباید گفت بلکه تخریب گر نظام است، تصریح کرد: باید همه فکر و ذکر ما توسعه و پیشرفت کشور باشد.

خطیب نماز جمعه میاندوآب هم چنین با تاکید بر اهمیت حفظ حجاب، اظهار کرد: بانوان توجه داشته باشند که برای حفظ حجاب، خون ها ریخته شده است و باید مراقت توطئه سو دشمنان بود و چادرها را حفظ کرد.

وی به راهکاری عملی تقویت اراده اشاره و تصریح کرد: ورزش صبحگاهی، خواندن نماز اول وقت، تلاوت تعداد معینی از آیات قرآن کریم به صورت روزانه، ترک گناه و مخالفت با هواهای نفسانی، تمرکز و انسجام در کارها، به نتیجه رساندن کارها و ناتمام رها نکردن آنها، روزه گرفتن، نظم در امور از راهکاری عملی تقویت اراده هستند.

امام جمعه میاندوآب هم چنین از حضور پرشور و حماسی مردم در مراسم گرامیداشت  حماسه 9 دی و نخستین سالگرد شهید امانی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.