حادثه رانندگی در میاندوآب با یک فوتی
۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
شناسه : 318697
1
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب خبر داد: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: براثر برخورد دو دستگاه خودروی پیکان و وانت نیسان در این شهرستان یک خانم فوت و یک نفر دیگر مصدوم‌ شد.
پ
پ

سامان محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین‌خبر»، اظهار کرد : به دنبال اعلام حادثه در محور میاندوآب به مهاباد سریعاً اکیپ آتش‌نشانی به‌منظور عملیات امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب افزود: در این حادثه دو دستگاه خودروی پیکان و وانت نیسان با یکدیگر برخورد و منجر به بروز حادثه شده بود.

وی گفت: این سانحه که در محور میاندوآب- مهاباد تقاطع روستای ارمناک روی داده بود، منجر به فوت یک خانم و مصدوم شدن راننده پیکان شد.

محمدی تصریح کرد: مصدوم حادثه پس از رها‌سازی مصدوم توسط فوریت های پزشکی به بیمارستان و فوتی توسط آتش‌نشانی به گلشن زهرا انتقال یافت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب اظهار کرد: باتوجه‌به افزایش تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان میاندوآب توجه به علائم راهنمایی‌ورانندگی و احتیاط لازم در رانندگی از سوی رانندگان اعم از خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه‌سواران امری ضروری است.

محور میاندوآب – مهاباد یکی از محورهای پرتردد این شهرستان بوده است و سالانه چندین نفر براثر تصادف جان را از دست می‌دهند.

هم چنین کارشناسان پلیس‌راه نیز علت این حادثه را عدم رعایت حق تقدم حین گردش به چپ از جانب راننده پیکان نسبت به راننده سایپا عنوان کردند.

کارشناسان پلیس‌راه به رانندگان توصیه می‌کنند با سرعت مطمئنه و مجاز حرکت کرده و به قوانین راهنمایی‌ورانندگی توجه داشته باشند تا شاهد این گونه حوادث ناگوار نباشیم.

آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب علی‌رغم همه کمبود امکانات در حوادث متعددی که در مناطق مختلف میاندوآب اعم از تصادف، آتش‌سوزی، غرق‌شدگی و غیره به دلایل مختلف به وقوع پیوسته با حضور به‌موقع و سریع خویش توانسته‌اند به وظیفه خود عمل کرده و به مردم خدمت ارائه دهند.

از سوی دیگر محورهای مواصلاتی میاندوآب از محورهای حادثه‌خیز بوده و متأسفانه سالانه چندین نفر براثر تصادف جان را از دست می‌دهند.

انتهای خبر/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.