حاج قاسم سلیمانی مثالی از یک دیپلمات انقلابی بود/ در برابر فتنه های دشمنان بصیر و هوشیار باشیم
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
شناسه : 292535
9
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: حاج قاسم سلیمانی مثالی از یک دیپلمات انقلابی بود که جان خویش را در راه ملت و دفاع از اسلام و انقلاب فدا کرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام علی متین امروز در همایش علما  و روحانیون در میاندوآب با تاکید بر بصیرت و ولایتمداری، اظهار کرد: باید بصیرت و ولایتمداری را از حاج قاسم سلیمانی که نمونه بارز یک مسئول انقلابی بود، آموخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه راهبرد اصلی حاج قاسم سلیمانی، عدم اعتماد به دشمن بود، افزود: حاج قاسم سلیمانی مثالی از یک دیپلمات انقلابی بود که جان خویش را در راه ملت و دفاع از اسلام و انقلاب فدا کرد.

وی به وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: ولایتمداری، ایمان حاج قاسم بی نظیر و مثال زدنی بود و در جای جای وصیتنامه ایشان نیز موج می زند.

متین با بیان اینکه داعش یک بحران بین اللملی بود، تصریح کرد: داعش آمده بود تا منافع و امنیت اسرائیل را تامین کند ولی این بحران بین المللی با تدبیر حاج قاسم سلیمانی در بیرون از مرزهای کشورمان خفه شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به توطئه های دشمنان و با تاکید بر لزوم بصیرت، اظهار کرد: امروز دشمن از ترفندهای مختلف استفاده می کند که لازم است هوشیار و بصیر باشیم.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.