حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب امام خمینی(ره) بود/ حاج قاسم پشت میزنشین نبود، مرد میدان بود
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
شناسه : 298012
12
معاون هماهنگ کننده قرارگاه عاشورا: معاون هماهنگ کننده قرارگاه عاشورا گفت: حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب امام خمینی(ره) و نمونه بی بدیل ولایتمداری و اخلاص بود.
پ
پ

به گزارش زرین‌خبر، سردار سرتیپ دوم پاسدار مسعود باقری نژاد در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در میاندوآب با اشاره به ویژگی ها و شاخصه های شهدا، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب امام خمینی(ره) و نمونه بی بدیل ولایتمداری و اخلاص بود.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه عاشورا با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی سبب اقتدار محور مقاومت در مقابل داعش شد، افزود: شهید سلیمانی با درایت و تدابیر رهبری، اجازه نداد تا داعش که مولود استکبارجهانی بود بر کشورهای اسلامی و منطقه مسلط شود و آن را شکست داد.

وی از ولایتمداری، اخلاص و معنویت به عنوان ویژگی های مهم شهید سلیمانی نام برد و گفت:حاج قاسم دنبال نام و شهرت نبود، حاج قاسم شیفته اهل بیت(ع) بود و معنویت،اخلاص، تواضع، شجاعت و درایت و ولایت مداری در ایشان موج می زد.

این همرزم شهید سلیمانی تصریح کرد: شهید سلیمانی، مرد میدان بودند و میزکارشان میدان جنگ بود و این را در عمل نشان داده و تصاویر و فیلم های موجود نیز تنها گوشه ای از آن را به نمایش درآورده است.

باقرنژاد اظهار کرد: شهید سلیمانی بارها به دل خطر می زدند و بدون ریا در جمع رزمندگان حضور می یافتند و رزمندگان نیز از شجاعت ایشان درس می گرفتند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه عاشورا در ادامه با اشاره به رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۷ و آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی، تصریح کرد: این رزمایش گوشه ای از اقتدار و توانمندی های نظامی و دفاعی ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه دشمن به خوبی می داند که یکی بزند، ۱۰ تا می خورد، اظهار کرد:  اگر دشمن غلطی کند و اشتباهی از او سرزند با پاسخ محکم و کوبنده نیروهای مسلح آماده و گوش به فرمان ولایت ایران اسلامی روبرو خواهد شد.

سردار باقری نژاد هم چنین به حماسه ۹دی نیز اشاره کرد و گفت: حماسه ۹ دی سالروز میثاق امت با ولایت بود و نشان داد که هیچگونه زاویه فکری بین امت و ولایت نیست.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه عاشورا افزود: مردم در عمل میثاق و پیوند خود با ولایت را نشان داده و اعلام کردند که اجازه تکرار تاریخ را نخواهند داد.

حاج قاسم سلیمانی الگوی ولایتمداری بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این مراسم گفت: مکتب حاج قاسم مجموعه ای از ابعاد مختلف شخصیتی ایشان و‌ مهم‌تر از همه ولایت‌‌پذیری است که باید همواره در جامعه تبیین و ترویج شود.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ با بیان اینکه اخلاص، بصیرت، خدامحوری، تواضع، فروتنی، شجاعت و درایت از ویژگی های حاج قاسم سلیمانی است، افزود: در همه کارها و اقدامات حاج قاسم سلیمانی، نیت الهی و خدامحوری و ولایت پذیری ایشان را می توان دید.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی یک فرد نبود بلکه یک مکتب و تفکر است، تصریح کرد: مکتب و تفکر حاج قاسم سلیمانی برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین(ع) است که در این مکتب ایثار و شهادت زیباترین جلوه است.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ با تاکید بر اینکه باید مکتب حاج قاسم سلیمانی در جامعه تبیین و ترویج شود، گفت: مکتب حاج قاسم مجموعه ای از ابعاد مختلف شخصیتی ایشان و‌ مهم‌تر از همه ولایت‌‌پذیری است که باید همواره در جامعه تبیین و ترویج شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.