حاج قاسم خدایی بود، خدا هم به او عزت داد/ شهید سلیمانی مطیع محض ولایت بود
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
شناسه : 304491
1
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: شجاعت، ساده زیستی، حضور در میدان و صحنه، وسعت دید و نظر مثل پدری مهربان، به دور از جناح بندی های سیاسی و انسان مطیع رهبری و ولایت از ویژگی های بارز حاج قاسم بود
پ
پ

آیت الله عسگر دیرباز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به فرارسیدن سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی نه تنها محبوب قلوب مردم ایران بلکه محبوب قلوب تمام مسلمانان و انسان های آزاده جهان بود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حتی دشمنان ما نیز به حاج قاسم احترام می گذاشتند، افزود: کسانی که با ایشان دشمن بودند، برای ایشان به عنوان یک فرد مقتدر، توانمند و شجاع احترام قائل بودند و این را در گفته های آنها می خوانیم.

وی با اشاره به اینکه با شهادت حاج قاسم، یک غم سنگینی بر دل دوستان و علاقمندان ایشان افتاد، گفت: این شهادت و فداکاری در راه اسلام و قرآن و عزت و وحدت و مقاومت و ایستادگی امت اسلامی بود.

دیرباز تصریح کرد: ویژگی های شخصیتی مانند شجاعت، ساده زیستی، حضور در میدان و صحنه، وسعت دید و نظر مثل پدری مهربان، به دور از جناح بندی های سیاسی و انسان مطیع رهبری و ولایت از ویژگی های بارز ایشان بود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حاج قاسم کارهاش برای خدا بود، اظهار کرد: هرکس کارهایش برای خدا باشد، خدا نیز به او عزت و سربلندی می دهد همچنانکه در مراسم تشییع پیکر مطهر ایشان دیدیم که میلیون ها نفر شرکت کردند و قلب انسان های آزاده داغدار شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.