حاج‌قاسم نقشه‌های آمریکا و استکبار را بر هم زد
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹
شناسه : 314722
2
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: حاج‌قاسم، شخصیتی بود که باتکیه‌بر گفتمان مقاومت در برابر آمریکا و استکبار ایستاد و برنامه‌ریزی آنها را بر هم زد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میثم فیاضی در همایش تبیین مکتب حاج‌قاسم سلیمانی در دانشگاه شهید باکری میاندوآب، اظهار کرد: حاج‌قاسم سلیمانی تربیت‌یافته مکتب امام و رهبری بودند که باخدا معامله کردند و هر کس هم باخدا معامله کند خداوند تبارک‌وتعالی اور را عزیز می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه حاج‌قاسم سلیمانی در مقابل یزیدیان زمان ایستاد، گفت: اندیشه بصیرت و مکتب حاج‌قاسم باید برای نسل امروزی تبیین و بازگو شود.

وی با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه مردم مظلوم غزه، تصریح کرد: مدعیان حقوق بشر و در رأس آنها آمریکا کجا هستند؟ آنها که دستشان به خون میلیون‌ها انسان بی‌گناه آلوده هست، چرا سکوت کرده‌اند؟

فیاضی با بیان اینکه امنیت پایدار از مولفه‌های اصلی قدرت یک کشور است، اظهار کرد: اگر در کشور امنیت پایدار باشد، کسی نمی‌تواند به آن کشور نفوذ پیدا کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اتاق‌های فکر و اندیشکده‌های آمریکایی برای اعمال قدرت در دنیا تلاش دارند، افزود: آنها برای دستیابی به اهداف خود به جنگ نظامی، جنگ نرم و استفاده از امپراطوری رسانه‌ای متوسل می‌شوند و اکنون نیز به این نتیجه رسیده‌اند که با استفاده از جنگ ترکیبی وارد میدان شوند.

وی با بیان اینکه آنها تسلط بر خاورمیانه و جنگ تمدن را در همین راستای اهداف خود تعریف کرده بودند، گفت: ولی آنها هر چه‌قدر تلاش کردند نتوانستند در مقابل قدرت نرم ایران کاری از پیش ببرند.

فیاضی با اشاره به اینکه تأکید امام و رهبری بر گفتمان مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار مبنای قرآنی و دینی دارد، افزود: حاج‌قاسم، شخصیتی بود که باتکیه‌بر گفتمان مقاومت در برابر آمریکا و استکبار ایستاد و برنامه‌ریزی آنها را بر هم زد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه حاج‌قاسم تمام هزینه‌هایی را که آمریکا در منطقه کرده بود نابود کرد، گفت: حاج‌قاسم با بهره‌گیری از قدرت ایمان و عمل صالح و با تبعیت از ولایت، کار صدور انقلاب اسلامی را به نحو احسن و کم‌نظیر انجام دادند.

وی تصریح کرد: آمریکا فکر می‌کرد که با ترور حاج‌قاسم سلیمانی، می‌تواند جبهه مقاومت را بر هم زند و جا برای حضور طولانی‌مدت و وابستگی نظامی و سیاسی کشورها به سمت خود باز کند؛ ولی این‌گونه نشد و امروز شاهد هستیم که جبهه مقاومت چگونه گسترده شده است.

فیاضی با بیان اینکه حاج‌قاسم سلیمانی، شهید کج‌فهمی‌های دینی بود، اظهار کرد: حاج‌قاسم در مقابل گروه‌هایی که از دین فهم نادرست داشتند و با اندیشه اشتباه برای دنیا آسیب‌زا بودند، ایستادگی کرد و در حقیقت به دنیا، جهان اسلام و وطن و مذهب خدمت بزرگی انجام داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی هم چنین در ادامه با اشاره به کشتار کودکان مظلوم غزه، گفت: امروز غیرت بشریت است که در غزه زیر آوارها مانده و باید به حال کشورهای مدعی حقوق بشر و سران کشورهایی که از رژیم صهیونیستی پشتیبانی می‌کنند، تأسف خورد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.