حاتمی کیا سریال «حضرت موسی» را می سازد/ احتمال تغییر تهیه کننده
۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
شناسه : 291457
11

پس از سلحشور و شورجه، به تازگی ابراهیم حاتمی کیا برای ساخت سریال «حضرت موسی(ع)» ابراز تمایل کرده است؛ حاتمی کیا که پس از خواندن فیلمنامه اولیه، زمانی برای بازنویسی مجدد خواسته، قرار است پس از مطالعه و بازنویسی نهایی، کارگردانی این پروژه فاخر سیما فیلم را برعهده گیرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر به نقل از دانا،  فرج‌الله سلحشور که اولین نسخه از فیلمنامه سریال «حضرت موسی(ع)» را نوشته بود، پیش از آغاز مراحل تولید این سریال درگذشت و این مجموعه به جمال شورجه واگذار شد. شورجه نیز پس از مدتی با عارضه مغزی مواجه شد و در ماه‌های اخیر تحت درمان قرار دارد.

به تازگی ابراهیم حاتمی کیا برای ساخت این مجموعه ابراز تمایل کرده است. بر اساس پیگیری خبرنگار «دانا»، حاتمی کیا که پس از خواندن فیلمنامه اولیه، زمانی برای بازنویسی مجدد فیلمنامه حضرت موسی(ع) خواسته، قرار است پس از مطالعه و بازنویسی نهایی، کارگردانی این پروژه فاخر سیما فیلم را برعهده گیرد.

بر اساس این گزارش، خیرالله تقیانی پور کارگردان سریال «نجلا» به عنوان دستیار کارگردان و مسئول انتخاب بازیگر، ابراهیم حاتمی کیا را در این پروژه همراهی خواهد کرد.

همچنین سعید بهمن پور به عنوان سرپرست نویسندگان گروه جمال شورجه، در ادامه تهیه این سریال، با حاتمی کیا همکاری خواهد کرد.

بر اساس شنیده های خبرنگار «دانا» به احتمال زیاد، تغییراتی در تهیه کنندگی سریال حضرت موسی پیش خواهد آمد و فرد دیگری جایگزین احمد میرعلایی خواهد شد.

قرار است سریال حضرت موسی(ع) در ۵۰ قسمت به سفارش سیما فیلم ساخته شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.