چشم بندی شاهد احمدلو در شبکه سوم سیما
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
شناسه : 304341
8
سریال کمدی و طنز «چشم بندی» به کارگردانی شاهد احدلو و تهیه کنندگی سلیم ثنائی از جمعه ۹ دی ماه و ساعت ۲۰ شب راهی آنتن شبکه سوم سیما خواهد شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر،

شبکه سوم سیما مدتی است که باکس سریال های شبانه خود را به اصلی، فرعی و یا درجه یک، درجه دو تقسیم بندی کرده به نحوی که سریال فرعی خود را در ساعت ۲۰ روانه آنتن می کند و سریال اصلی خود را ساعت ۲۰:۴۵ پخش می کند.

از شنبه ۳ دی ماه سریال «تمام رخ» به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری در باکس سریال اصلی شبکه به روی آنتن رفته است. این سریال با موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی در۳۰ قسمت قرار است، روی آنتن این شبکه باشد.

تمام رخ با تروریسم اقتصادی

«تمام رخ» کسانی را به تصویر می‌کشد که شخصیت متزلزلی دارند و طمعِ پول زیاد، سبب می‌شود به خیانت و حتی وطن فروشی تن دهند. رحیم نوروزی، آرش آصفی، معصومه بافنده، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، کاظم هژیرآزاد، رحمان باقریان، علیرام نورایی، شیدا یوسفی، مهوش صبرکن و وحید نفر در این سریال ایفای نقش می‌کنند

اما شبکه سوم سیما از روز جمعه ۹ دی ماه در باکس فرعی سریال خود قرار است مجموعه نمایشی «چشم بندی» را در کنداکتور خود جای دهد.

این سریال کمدی و طنز آخرین ساخته شاهد احمدلو است که قرار است ساعت ۲۰ راهی شبکه سوم سیما شود. مجموعه تلویزیونی چشم بندی، داستان کارخانه‌ای است که دچار حریق شده و افرادی درگیر این داستان شده‌اند.

حمید لولایی، مرجانه گلچین، شهرام قائدی، سروش جمشیدی، سیاوش مفیدی، نعیمه نظام دوست، سعید پیردوست، شهین تسلیمی، مجید شهریاری، مختار سائقی، فرزانه سهیلی، داریوش سلیمی، ماهان عبدی، مهسا هاشمی، شقایق فتاحی، مجید علیزاده، مهناز دادفر، شهریار حیدری، رضا امینیان، شهاب احمدلو، با معرفی مهدی خزلبانی، پرستو الماس، ملیکا منصوری و امید روحانی در این سریال نقش آفرینی می‌کنند.

شاهد احمدلو کارگردان، امیر ابیلی سرپرست نویسندگان و تهیه کنندگی این کار بر عهده سلیم ثنائی است.

کارنامه کاری آقای کارگردان

شاهد احمدلو، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون است که کار حرفه ای خود را ابتدا با بازیگری شروع می کند و با ایفای نقش در فیلم سینمایی «سرب» مسعود کیمیایی در سال ۶۷ رزومه ای برای خودش دست و پا می کند؛ اما برای اینکه به همه ثابت کند که استعداد این کار را دارد، با نقش آفرینی در دو فیلم «دندان مار» و «گروهبان» کیمیایی، تحسین منتقدان را به همراه دارد.

احمدلو در جوانی و با ساخت فیلم های کوتاه و گرفتن جوایز مختلف داخلی و بین المللی مسیر کارگردانی را نیز تجربه می کند و بعدها با ساخت فیلم و سریال تلویزیونی نام خود را به عنوان کارگردانی خوش آتیه در سینما و تلویزیون ایران مطرح می کند.

از شاخص ترین آثار احمدلو در مقام کارگردانی می شود به فیلم هایی همچون «چند می گیری گریه کنی» و «اگه می تونی منو بگیر» و سریال های «آقا و خانم سنگی» و «سه دونگ سه دونگ» اشاره کرد و حالا دوباره سریالی طنز با بازیگرانی کمدی قرار است از احمدلو راهی آنتن شبکه سوم سیما شود.

دانا

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.