جوانان خود را باور کنند/ تلاش دشمن برای دین گریزی جوانان و ترویج فرهنگ غربی
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
شناسه : 270384
4

مدیر مهد قرآن کریم میاندوآب گفت: باید باورها را تغییر داد و جوانان این را باور داشته باشند که خواستن توانستن است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، رئیس دادگستری میاندوآب، امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان میاندوآب با بیان اینکه میاندوآب از ظرفیت های مناسب و بالقوه ای برخوردار است، اظهار کرد: میاندوآب هم آب، هم خاک و هم نیروی انسانی لازم را دارد و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

حجت الاسلام عادل گل حسینی اظهار کرد: باید با برنامه ریزی مناسب برای رفع مشکل بیکاری تلاش کرد و همه به نقش و وظیفه خود در این راستا عمل کنند.

وی هم چنین با اشاره به اینکه دشمن برای انحراف جوانان تلاش می کند، افزود: باید مقابل توطئه های دشمنان که می خواهد بی دینی را ترویج دهد، هوشیار باشیم.

برنامه ریزی دشمن روی فرهنگ

مدیر حوزه های علمیه میاندوآب هم در این جلسه با اشاره به اینکه باید به کارهای فرهنگی اهمیت ویژه ای داد، گفت: دشمن روی فرهنگ برنامه ریزی می کند.

حجت الاسلام مهدی بایرامی اظهار کرد: فضای مجازی یکی از ابزارهای دشمنان است که باید در استفاده از آن هوشیار باشیم.

باید باورها را تغییر داد

مهدی عباس نژاد در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان میاندوآب با انتقاد از برخی گفتارها اظهار کرد: متاسفانه برخی تنها در گفته های خود از یاس و ناامیدی حرف می زنند ولی از راهکار چیزی نمی گویند.

وی با اشاره به اینکه اعتقاد ما این است که بیگاری بهتر از بیکاری است، افزود: شاید در ابتدا این جمله برای برخی ناخوشایند باشد ولی در حقیقت بیگاری از بسیاری از مشکلات که در پس بیکاری است جلوگیری می کند.

مدیر مهد قرآن کریم میاندوآب افزود: باید باورها را تغییر داد و جوانان این را باور داشته باشند که خواستن توانستن است و می توانند بدون اینکه به فکر استخدام در دستگاه دولتی یا اداری باشند، صاحب شغل شده و اشتغال زایی کنند.

عباس نژاد تصریح کرد: متاسفانه شنیده می شود که عده ای می گویند که با درس خواندن به جایی نمی رسید و جوانان را دلسرد می کنند که این تفکر غلطی است.

وی هم چنین با اشاره به اینکه هم اکنون شش ساختمان مربوط به ادارت مختلف در میاندوآب وجود دارند که خالی بوده و هیچ استفاده ای از آنها نمی شود، اظهار کرد: باید این مکان ها در اختیار کسانی که می توانند از آنها به بهترین نحو استفاده کنند قرار داده شود تا مورد استفاده قرار گیرد.

هم چنین در این جلسه روسای ادارات شهرستان میاندوآب در سخنانی به ارائه راهکارها در مورد رفع بیکاری و اشتغال زایی جوانان پرداختند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.